Wat is er nieuw

Cherry barbeel kweken

Even een update over de cherry barbeel baby s. Dacht dat het er eerst 0-5 waren, maar nu zie ik er wel 15-20! Het eten dat ik ze geef slaat goed aan. Als ze groot genoeg zijn kunnen ze over in mijn uitgroeibak ernaast.

IMG_5452.jpeg

Het onderwerp mag ook gewijzigd worden naar “Cherry barbeel kweken”.

Hier nog wat video’s:

Nu lijken ze echt op de cherry barbelen. Overgegaan naar gemalen vlokvoer. Hopelijk groeien ze nu wat sneller. Kan kunnen ze naar de grotere bak!

Dan kan ik weer opnieuw paren, met hopelijk nu 25-35 baby s. Nu had ik er 10-20

Net je hele topic doorgelezen, leuk dat de kweek gelukt is ! 👍

Net je hele topic doorgelezen, leuk dat de kweek gelukt is ! 👍
Bedankt Lex, met 2 weekjes zulken ze zichzelf redden in de grotere bak en dan ga ik opnieuw kweken. Hoop een schooltje van 50-60 stuks totaal te maken.

Heb je ook foto s van hoe ze nu zijn?

Het is februari! Dus tijd voor een nieuwe update.

De lichamen zijn er van alle baby s. Verheug me op komende maand; waar de guppen kleur zullen krijgen en de cherry barbeeltjes duidelijke vinnen en onderscheid tussen man en vrouw. Ook fokken de garnalen gewoon door.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Over 2-3 weken maar een nieuwe kweekpoging doen? Cherry barbelen of vijfstreepbarbelen?

Ik wil zelf vijfstreepbarbelen kweken, maar mijn laatste poging (wat tevens 1e poging was) is mislukt, dus voor mij zou het mooi zijn als ik af kan kijken :DD

Ik wil zelf vijfstreepbarbelen kweken, maar mijn laatste poging (wat tevens 1e poging was) is mislukt, dus voor mij zou het mooi zijn als ik af kan kijken :DD
Haha, ja bij mijn 1ste poging van de vijfstreep had ik geen voeding in huis gehaald, maar wel al 6-8 baby s. Je ziet al bij jongs af aan echt de strepen gelijk. Dat is wel gaaf aan deze.

Voor jouw zal ik over 2-3 weken eens ene poging wagen met de vijfstreepbarbeel

Super! Zou je er dan een mooie beschrijving van willen maken van wat je precies doet?
Beter goed afgekeken dan slecht zelf verzonnen:engel:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan