Wat is er nieuw

Chingy's Rio 180

Mooi!
Net eens door je fotoalbum gewandeld en de foto's van de ontwikkeling van de bak bekeken. Erg leuk om te volgen. Is je zoon nog steeds zo betrokken bij de bak?
Vond het zo lief hoe je beschreef dat hij na de aanschaf van de cory's baalde, omdat hij nu weer lang moest wachten tot de volgende visjes gekocht konden worden 🙂
Dank je wel, nee naarmate de bak langer staat neemt zijn intresse wel voor een groot deel af. Word normaal en hij heeft het veel te druk met vriendjes en vriendinnetjes. Maar "beslissingen" zoals hij dat mooi noemt moet ik wel met hem overleggen 😆.

Maar weer eens een update, bak draait super. Foto net na snoeiwerk en waterverversing
20221128_210243.jpg

Staat er mooi bij maar wat een bijzondere kleur je dropchecker.

Staat er mooi bij maar wat een bijzondere kleur je dropchecker.
dank je wel, foto is genomen na een waterwissel van 50% en gebruik bio co2 welke niet zo vlot reageert als ik een dag verder ben is deze weer mooi groen.

Mooi hoor 👍.

Staat er mooi bij en gebruik je ook co2?

Staat er mooi bij en gebruik je ook co2?
ik gebruik vanaf het begin al bio co2 met een omgekeerd bakje, deed ik in mijn vorige aquarium ook altijd en werkt opzich prima.
Co2 set zit nog in de planning maar aangezien dit ook nog prima gaat heb ik daar niet zon haast mee.

Ja dat kan ook prima werken hoor maar ik zag niks qua co2 dus vandaar mn vraag.
Valt me op dat je plantje linksvoor wat glazig is/wordt en ik had dat ook evenals een mede forumlid hier dus die vertoont dit snel al weet ik niet waarom.

Ja dat kan ook prima werken hoor maar ik zag niks qua co2 dus vandaar mn vraag.
Valt me op dat je plantje linksvoor wat glazig is/wordt en ik had dat ook evenals een mede forumlid hier dus die vertoont dit snel al weet ik niet waarom.
Als je goed kijkt in de linker zijruit zie je een weerspiegeling van het groene omgekeerde bakje, dropchecker heb ik een nieuwe voor besteld oude is lek dus nu even zonder.
Plantje links vooraan staat er nog niet zo lang in, ik ging ervanuit dat de glazige bladeren komen omdat deze aan onderwater moeten wennen. Deze glazige bladeren zijn inmiddels verwijderd. zal eens in de gaten blijven houden of de nieuwe bladeren wel mooi groen blijven.

1000039118.jpg

Maar weer even een update.
Zelf erg tevreden, van t weekend weer naar vivarium... altijd lastig als je eigenlijk niks nodig hebt maar er zoveel moois te krijgen is...

Erg mooi, vooral de linker kant, het contrast met midden en rechts is mooi gekozen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan