Wat is er nieuw

cinastro's 200x70x70 bak

• Onderwerp starter Onderwerp starter cinastro
  • Startdatum Startdatum
Dat is al heel mooi geworden maar ben je nu niet te snel met de bewoners vraag ik me af?

De bioloog draait al ong 1 maand en de bak zelf iets meer dan 2 weken. Heb de nitriet piek ook achter de rug.

En had in verband me
Hypostomus P.

Pteryhoplychthys sp.

Conchliodon sp.

Die zaten bij nen maat waarvan bak te klein is. Die dringend weg moesten. Daarom iets rapper moetten doen dan gepland. Maar zelf voorzie ik geen problemen meer

Denk niet dat je nog een piek kan verwachten. Buiten dat heb je vissen die wel tegen een stootje kunnen :petjeaf:

@RichD1011 thanks dat was ook de bedoeling. Vissen te nemen die tegen stootje kunnen. Want heb onregelmatige uren van werk. Da ze nie bij het minste het loodje leggen

Het zijn silver dollars. Op welke foto heb je die gezien?

Ben nog aant proberen deftige foto van te nemen, maar ze werken nie echt mee :foto:

de laatste foto. Je weet trouwens dat Metynnis / schijfzalmen plant etende vissen zijn. En je ze dus niet hetzelfde kan voeren als de oscars.
Weet je trouwens welke soort schijfzalm het is?

Amai goed oog. Idd het zijn herbivoren. Heb er wel 2 plantjes in staan. En daar blijven ze toch vanaf. Hen er idd specifiek voer voor

Als ik me goed herinner is het de metynnis hypsauchen

Amai goed oog. Idd het zijn herbivoren. Heb er wel 2 plantjes in staan. En daar blijven ze toch vanaf. Hen er idd specifiek voer voor

Als ik me goed herinner is het de metynnis hypsauchen
mooie vissen, ik wou ze ook een tijdje nemen. Helaas zit mijn bak al vol maar ben zeker van plan ze ooit te gaan houden. Zijn echter best prijzige visjes. :smitten::foto:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan