Weer lees je het topic niet goed...Nekko zei:Waar woon je?
jessicapilon zei:Ik zie 2 Maanvissen en een Hoogvinkarper of zoiets dus die horen in elk geval niet in zo n bakje is mijn mening.
Zelf zou ik ook meer planten erin zetten. De Gourami s hebben ook graag veel drijvers (al heb ik die niet zelf gezien zo snel).
Een Vampierkrab heb ik ook niet gezien, maar ik heb de video slechts 1x bekeken.
Peter Z zei:( ... ) Maar ik heb geen andere plek waar de vissen naar toe kunnen. Niemand hier in de buurt is een aquariumhouder. Ik ben de enige binnen mijn familie en vrienden die er ��n heeft. Teruggeven aan de winkel lijkt me ook niets, als ik ze dan toch al heb kan ik ze beter houden.
Peter Z zei:Mocht ik nou echt merken dat de vissen onder hoge stress komen te staan omdat het zo druk in de kom is, dan is het een ander verhaal. Maar ze lijken nu nog allemaal heel tevreden en ze komen niet gespannen over. Op de een of andere manier kan je dat toch aan je vissen zien.
willem666 zei:Neko,
jij hebt al veel te veel beestjes in foute bakken, laat deze krab maar waar ze is...
Ik heb het je al gezegd: voor je advies, commentaar of raad geeft heb je nog veel werk aan je eigen (krimpende) bakken, je foute bestanden, je introductie van exotische soorten amfibie�n en gigantische vissen in je vijver en weet ik wat nog allemaal...
Ik heb medelijden met je padden, vissen en eigenlijk met al je dieren als ik zie hoe impulsief je nieuwe projectjes opzet en hoe snel je tevreden bent over je eigen resultaten (ongeacht de reacties die je krijgt)
Ik vind het wel een beetje te ver gaan dat je nog andere mensen hun dieren zou opvangen terwijl je zelf fout bezig bent... Niet overdrijven denk ik dan!
Herlees eens al je topics met kritische blik en trek je conclusies
Nekko zei:Dat klinkt logish
Biologist zei:Als die jbl amper zorgt voor stroming in je bak is er toch echt wat mis. Hier in de 60cm zorgt hij voor behoorlijk wat stroming. Even kijken dus of hij goed is aangesloten (kleppen helemaal op de open stand?) en anders even kijken of hij niet dichtgeslibd is.
Fien zei:Edit: Knuppel je zit te dubbelposten! Zit ik mijn tijd weer te verdoen om dezelfde persoon 2x antwoord te geven, jammer!
Fien zei:Edit: Knuppel je zit te dubbelposten! Zit ik mijn tijd weer te verdoen om dezelfde persoon 2x antwoord te geven, jammer!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.