Wat is er nieuw

CO2 Sodastream eventueel via Ali ?

Heb het sodastream-setje (met de AliExpress meuk) nu 8 maanden zonder problemen draaien. Eindelijk (lees: nu pas) is de fles leeg. Zeer content mee.
Ga een zelfde setje gebruiken voor het 70 liter bakje.
8 maanden met een 425gr sodastream cylinder is inderdaad erg lang.
Gebruik jij ook een DropChecker?

Ik vul de sodastream cylinders (oud blauw model) zelf vanuit mijn reserve 6 of 10kg reserve Aquarium CO2 fles, maar gebruik deze wel voor bruiswater, elke 4 a 5 weken gemiddeld.
https://www.co2supermarket.nl/product/sodastream-cilinder-navuladapter-520

Voor het nieuwe model (paars) sodastream cylinders.
https://www.co2supermarket.nl/product/sodastream-quick-connect-cilinder-navuladapter-566

Voor jouw zal zelf hervullen niet rendabel zijn met zo’n laag verbruik.

Laatst bewerkt:
Gebruik jij ook een DropChecker?
Jazeker!
Voor jouw zal zelf hervullen niet rendabel zijn met zo’n laag verbruik.
Nee ik hobbel eens per jaar naar de Hema en ruil de cylinders daar om. Heb nu maar 2 bakjes op de sodastream, dus goed te doen. Andere bakken zitten op 2 KG flessen, maar dat is ook maar 1 keer per jaar (heb veel flessen hier liggen).

Jazeker!

Nee ik hobbel eens per jaar naar de Hema en ruil de cylinders daar om. Heb nu maar 2 bakjes op de sodastream, dus goed te doen. Andere bakken zitten op 2 KG flessen, maar dat is ook maar 1 keer per jaar (heb veel flessen hier liggen).
Je komt regelmatig hhier in de buurt en als je wil kan Holthausen ze vullen als je een paar meeneemt voor 3 euro per kilo. Ik laat vaak 4 vullen en dan betaal ik net geen drie euri per kilo.
En tijdens je wandeltocht is het een leuke ballast ;))

Je komt regelmatig hhier in de buurt en als je wil kan Holthausen ze vullen als je een paar meeneemt voor 3 euro per kilo. Ik laat vaak 4 vullen en dan betaal ik net geen drie euri per kilo.
En tijdens je wandeltocht is het een leuke ballast ;))
Goed idee Sjon! Ik zal ze bij de vrouw in de rugzak stoppen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan