co2 vernieuwd


D

Dannyy180

Guest
Nou heb ik net mijn co2 fles veranderd,maar er komt geen co2 in de bak. Nu hoor ik en zie ik wel de bellen in de bellenteller komen.
Ik heb de jbl proflora603.
Iemand een idee?
 
Snel hulp nodig.
 
Zou er iets kapot zijn. Ik heb zelf geen idee.
De Ph loopt alleen maar op.
HELP!!!!!
 
Zit ergens een lekkage misschien?? Anders even met zeepsop insmeren en kijken of je belletjes ziet he. Er moet dan toch ergens een lekkage zitten waardoor het niet in de bak komt zou ik zeggen.
 
Vanaf de bellenteller gaat het toch naar de bak en naar de taifun toch??
Dan zijn er weinig mogelijkheden op lekkage. Wat als je het slangetje uit de taifun haalt en onder water doet?? Dan ook geen bellen??
 
Heb alles nagelopen en er is niks lek.
Ik heb alleen de oude co2 fles eraf gehaald en een nieuwe erop gedaan.
Alle co2 komt wel in de bellenteller, maar gaat niet verder richting de bak.
Ik snap er niks meer van eigenlijk.
 
Vreemd zeg. Ik neem aan dat hij nu op het juiste aantal bellen staat. Doe de bellenteller er anders eens tussenuit en kijk of er dan wel co2 in de bak komt.
Want vanaf de bellenteller gaat het alleen via het slangetje naar de faifun. Dan moete r toch bij of na de bellenteller een verstopping of lek zitten.
Daarom zou ik eens zonder bellenteller proberen.
Werkdruk is ook als vanouds??

Ik snap niet waarom het wel in de teller komt maar dan niet verder gaat. Zit daar echt geen lek in ergens?? Doe hem er eens tussen weg en kijk dan eens wat er gebeurt.
 
Ik heb de bellenteller er tussenuit gehaald en nu komt er wel co2 in de bak.

Bedankt jessicapilon
 
Graag gedaan hoor. Ik denk dan dat er in de bellenteller een verstopping zit ergens. Probeer maar eens met de mond er lucht door te blazen. Of even met een naald de gaatjes doorprikken en dan eventueel weer proberen.
Dit geeft al aan dat er iets niet goed mee is. Ik zag dacht ik op die doos ervan een Taifun staan. Daar kun je toch ook de bellen tellen die erin komen?? Dan is de bellenteller niet nodig als ik me niet vergis. Tenzij je niet met een taifun werkt dus.
 
Dat wou ik net vragen haha.
Ik gebruik een taifun, dus kan ik het daar ook zien.
Nogmaals bedankt
 

Terug
Bovenaan