corydoras dood


patty776

Well-known member
Lid geworden
4 januari 2015
Berichten
2,313
Locatie
Noord-Brabant
raar ik heb in 3 bakken een groep van 6 corydoras gehad de ene groep was de hasbrosus een groep panda's en een groep juli's het rare is nu, van de habrosus is er een gestorven ik wist ook dat deze ziek was nu keek ik net in de bak van de julli's en vond er ook daar een dood maar omdat deze half aangevreten was kan ik niet meer achterhalen wat er aan de hand was gisteren zwommen alle 6 de julli's nog vrolijk rond op zoek naar eten nu zitten ze verscholen achter in de bak maar er niets te zien aan de huid/vinnen ze zitten samen met mijn bettajongen ongeveer een 30 stuks in een Aqua60 met 2 L144 van 5 cm (die gaan verhuizen)ook gelijk even het water getest

PH = 7
NO2 = 0
NO3 = 10
GH = 8
KH = 10
NH3 = 0
PO4 = 1
 
Geven die Betta s niet teveel stress want ik heb dat in het verleden met de Panda s gehad, en daar gingen die dus ook dood door de stress.
Ik weet niet hoe groot ze zijn en hoe het gedrag is naar de Cory s toe.
 
Wat voor voer krijgen de Corydoras? Voelers bij hun mond intact?
 
de betta jongen kijken niet naar de juli's om
te eten krijgen ze hier dagelijks diepvriesartemia of cyclops of witte muggenlarve dagelijks gaan er 1 plectotablet 1 sera viformotablet en bassleer forte en 2x perweek gaat er komkommer of groente in
ook hun voelers zijn in tact
ik zie de julli's wel snel naar voren komen als ik voer en ze zijn volgens mij ook niet mager
487399patty776_0_82_20150418_210838.jpg

deze 2 zijn nog de meest magere van de 5
 

Terug
Bovenaan