Corydoras voeren


W

wicky88

Guest
Heb een aantal corydoras habrosus en voer die af en toe bij met tabletten.Alleen het probleem is dat mijn japonica garnalen er constant vandoor gaan met het voer.Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?Heb al geprobeerd om het voer in de buurt van de corydoras te droppen,maar de garnalen zijn ze toch te snel af elke keer.
 
Op een andere plek voeren met garnalenvoer? Maar wat voor een tabletten voer je dan? Dat de garnalen er mee vandoor kunnen...
 
Let er bij voedertabletten wel op dat het niet alleen alg bevat. Je hebt de soort nodig met dierlijke bestanddelen.
 
Gebruik HS artemia pellets maar het zijn vrij forse japonica garnalen dus die domineren de bak nogal. :`) Zal de pellets eens in kleinere stukjes breken misschien
werkt dat beter.
 
Ken het niet maar een korte Google search geeft voer aan voor zowel carnivoren als garnalen, welke juist herbivoor zijn. Kijk eens goed naar de ingrediënten want je gaat je cory's echt veel blijer maken met dierlijke voeding. Zoals als tip al het voer van @Ludger van www.voervoorvis.nl Dierlijke tabletten genieten ze hier echt enorm van!
 
Bloodworm vinden die van mij (panda's) ook erg lekker, ze slurpen die wormpjes zo naar binnen:D

Droogvoer lusten ze ook graag, maar dan wel met dierlijke bestandsdelen idd.
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan