ja warschijnelijk en of anderen olie dus koken of schil verwijderen zou je denkenEven een minuutje in de magnetron. Dan zinkt het beter. Ik doe het zelf met schil voeren. Meestal pak ik de biologische courgette.
Het is trouwens een fabel dat biologische groenten niet bespoten worden met gewasbeschermingsmiddelen, alleen zijn deze middelen niet chemisch. Spinosad mag gebruikt worden in de biologische landbouw. En dat is giftig voor vissen.
Dus ik was de groenten, ondanks dat ze biologische zijn, heel goed.
Dat weet ik, dit krijgt hij ook, enkel courgette nog niet geprobeerdOp enkel courgette kan een ancistrus niet leven, dus naast de courgette zal je ook ander voer moeten geven zoals algentabletten, gekookte bloemkool (kan de stronk zijn) gekookte brocolli (kan de stronk zijn) geblancheerde spinazie en repashy soilent green
Nou de courgette keek de ancistrus niet naar om 🤣, de corydorassen welGister heb ik rauwe witlof spies gemaakt. Liggen nog wat restjes, vonden ze blijkbaar ook erg lekker.
In afwisseling met ander voer zou je het bijvoorbeeld een of twee keer per week kunnen geven, zoiets. Als er maar wat variatie is met voer waar meer/andere voedingsstoffen in zitten. 🙂En hoe vaak/hoeveel geef ik dit dan? Ik heb 10 corydorassen en 1 ancistrus. Verder nog een 20tal garnalen. Het probleem is dat de ancistrus andere dieren wegjaagt van het voedsel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.