Wat is er nieuw

cpo kreeft blijft op rug liggen na paring

• Onderwerp starter Onderwerp starter jel
  • Startdatum Startdatum
J

jel

Guest
mijn vrouwtje van mijn cpo koppel is na de paring op haar rug blijven liggen.
Zo ligt ze nu al een paar uur.
het lijkt erop dat ze het niet gaat overleven of hoort dit?
En hoelang moet dit gaan duren?
Het mannetje komt ook af en toe bij haar kijken.
Mijn andere vrouwtjes (2) lopen nog vrolijk rond in dezelfde bak.
Wie kan mij helpen?

Misschien is ze letterlijk sufgen... je zou eens kijken wat ze doet als je haar op de pootjes helpt bv.

als ik haar op haar pootjes help ligt ze een paar seconden later weer op haar rug 🙁

Vreemd,normaal gesproken zou ze toch weer gelijk haar gang moeten gaan na een paring.
Is afwachten maar klinkt niet goed iig en de kans is groot dat ze het niet gaat overleven vrees ik.

Hoe groot is de bak waar ze zitten?

het is een 30 L bakje.
3 vrouwtjes en 1 mannetje
Er lopen ook wat vuurgarnaaltjes rond in de bak.
Ik heb een paring nog nooit meegemaakt dus bevind me op onbekend terrein....:-S

Jeetje,zijn veel kreeften in zo'n klein bakje.
Zou nog kunnen dat het geen paring was en gewoon het mannetje wat meer ruimte voor zichzelf maakt zo door medewoners aan hun eind te helpen bv.

Ik heb de kreeftjes overgenomen en ze zitten al heel lang samen in deze bak...:-S

ik heb een foto gestuurd naar iemand op marktplaats die CPO kreeftjes verkoopt. Die zei dat het een paring is...ik kan deze foto helaas niet plaatsen..ik weet niet hoe dat werkt...

Dat zegt helemaal niks helaas,kan altijd veranderen door verschillende dingen.

Ok,wat betreft foto's plaatsen weet ik ook niet hoe ik dat makkelijk moet uitleggen...

Voor je foto s, kijk hier eens:
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1011307

Ik heb er 3 in een 54 liter bak en als ik er meer in doe dan vechten ze zich soms al dood. kan heel verschillend zijn hoe ze zich gedragen.
Ik vind zelf 4 in zo n bakje erg veel hoor.
Maar goed ik denk ook niet als ik het zo lees dat de vrouw dat gaat overleven. Dat gebeurt soms gewoon bij de cpo.

het vrouwtje heeft het niet overleefd :-(
De rest wandelt vrolijk door in mijn bak...

Zonde,hou er iig rekening mee dat het in de toekomst nog een keer kan gebeuren met de rest...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan