Wat is er nieuw

cpo kreeft vraagjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter dschaap
  • Startdatum Startdatum
D

dschaap

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen over de CPO kreeft.
Na het omgooien van mn aquaria heb ik eindelijk een garnalen bakje. Ook zitten er 4 jonge appelslakjes in en 2 kleine ancistrussen. Nu maximaal 2 cm.
Zou hier een CPO bijkunnen?
Het liefst natuurlijk 2, maar 1 is ook al leuk. Blijft deze van mn andere dieren af?

Groet,
Daniel

De kans is groot dat de kreeft of kreeftjes hapjes gaan nemen van de slakken en visjes.
Hoeveel liter is het bakje ivm een alternatief?

Netto 28 liter geloof ik.
Is ongeveer t zelfde als de aqua 40, maar dan merkloos...

Iemand?
Ik ga nu miss ff langs bij verduijn, dus vandaar.
Wel of geen cpo?
Is er miss een leuk alternatief?

Ik had mijn cpo kreeft samen met een jonge ancistrus en dat ging prima, ze zaten in een superfish wave 30,dus niet zo'n groot aquarium, vergelijkbaar met een aqua 40. Wat ze met appelslakken doen weet ik niet. Ik zou wel maar 1kreeft nemen want ze kunnen agressief zijn tegen elkaar, toen ik mijn kreeft kocht was hij de enige in de bak met twee scharen, ik zou dus in jou geval maar 1 kreeft nemen.

Een aqua40 bevat bruto 27 liter maar maakt verder niet uit.
Heb zelf een cpo gehad die bv graag appelslak op het menu had staan,was meer uit bangigheid maar deed ook lelijk tegen de vissen.
Weet ook niet welke garnalen er in het bakje zitten maar die lusten ze ook wel natuurlijk.

Vuurtjes, zijn nu nog jong, maar op een gegeven moment komt dat wel goed denk ik.
Ik ga de cpo dan niet doen, maar hoop op een alternatief, mag ook een visje zijn.
Iig bedankt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan