W
Wiebelkonijn
Guest
Ik heb een 60x30x30 aquarium met CPO kreeftjes en enkele citroengarnalen. Nu begon ik met 2 vrouwtjes en 1 mannetje. (CPO's). En toen ging helaas het mannetje dood, maar de 2 vrouwtjes hadden wel eitjes van hem gehad. Van deze worpen heb ik nu 3 (misschien 4) jongen over. Waarvan 1 nog heel klein is, groeit slecht en de andere 2 al wat groter. Wat zijn de geslachten van deze kreeftjes denken jullie? Ik heb de afbeelding op internet gezien om te vergelijken, maar wil graag jullie mening horen.
Kreeft 1
Kreeft 2, dit is het allerkleinste maar lijkt wel een groeiachterstand
Kreeft 3
Toen ik deze foto's maakte, sprong een van de oudere (dus een vrouwtje) op een kleintje en hield deze heel stevig vast voor een paar minuten lang. Het kleintje had heel zijn staart opgekruld en bewoog niet. Betekent dit dat dit 'vrouwtje' dan eigenlijk een mannetje is, of bespringen vrouwtjes ook weleens de mannetjes?
Hier zie je de foto
Overigens is dit de onderkant van het grotere 'vrouwtje' die dus op de kleine dook
Kreeft 1
Kreeft 2, dit is het allerkleinste maar lijkt wel een groeiachterstand
Kreeft 3
Toen ik deze foto's maakte, sprong een van de oudere (dus een vrouwtje) op een kleintje en hield deze heel stevig vast voor een paar minuten lang. Het kleintje had heel zijn staart opgekruld en bewoog niet. Betekent dit dat dit 'vrouwtje' dan eigenlijk een mannetje is, of bespringen vrouwtjes ook weleens de mannetjes?
Hier zie je de foto
Overigens is dit de onderkant van het grotere 'vrouwtje' die dus op de kleine dook