Wat is er nieuw

Cpo mist 2 scharen

Gummiebeer

Well-known member
Lid geworden
4 januari 2014
Vanochtend toen de lampen aansprongen maakte een lichtelijke paniekaanval mij meester. Is dat nou een dooie cpo of..?
Gelukkig bleek het een vervelling te zijn. Maar.. nu mist mevrouw Cpo haar beide schaartjes! De vervelling ligt in het midden, netjes met de oude schaartjes en geheel rechts in de hoek liggen 2 nieuwe scharen. Waarschijnlijk is de Cpo man de schuldige.
Het vrouwtje loopt wel rond en eet ook wel maar het is geen gezicht zonder scharen, het lijkt net op een te grote garnaal.

Groeit dit weer aan met de volgende vervelling of moet mevrouw Cpo verder zonder schaartjes?

Normaal gesproken groeien die weer aan maar kan best zijn omdat nu het vrouwtje helemaal zo goed als weerloos is tegen het mannetje dat ze een volgende aanval niet overleeft.

Ja ik herken dat helemaal.
Ik heb dat al enige keren gehad en er is ook weleens een cpo vrouw in de strijd gesneuveld.

Is trouwens niet zo dat in het geval van een volgende vervelling de scharen er gelijk weer aanzitten maar zal iedere keer een stukje groeien.

Ik zat er even over na te denken maar kan dit het gevolg zijn van een paring? Ik weet dat de paring nogal ruw verloopt, vandaar dat ik mij dat afvraag.

Die kans is groot idd,meestal is gewoon het mannetje dat het moment van paren zal bepalen of het vrouwtje er nou zin in heeft of niet.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan