R
Rogerke45
Guest
Een vraagje over de Crinum calamistratum. Kan ik daar ongestraft de oudere bladeren vanaf halen? De oudere bladeren zijn nu erg lang aan het worden en slingeren zich rond de andere planten.
Mascha&Ivo zei:Co2 toevoeging is niet nodig. Wel veel voeding in de bodem. Mag ook best wat licht hebben.
En de knol niet helemaal begraven zoals je op de foto's van Roger ziet.
Als je geen haast hebt: misschien hebben wij er over een tijdje wel eentje voor je.dolle ancistrus zei:Dan is ie misschien toch eens het proberen waard, badankt voor de info iedereen 🙂
Mascha&Ivo zei:Als je geen haast hebt: misschien hebben wij er over een tijdje wel eentje voor je.dolle ancistrus zei:Dan is ie misschien toch eens het proberen waard, badankt voor de info iedereen 🙂
Dat is weliswaar off-topic, maar volgens mij weet je wat je wilde weten toch Roger?
Moet wel zeggen, op de een of andere manier heb ik het idee dat je niet t� enthousiast bladeren moet gaan zitten knippen bij deze plant. Wij hebben dat een keer gedaan en toen kwam ie maar moeilijk weer op gang. Kan nietszeggend zijn maar toch. Voortaan stukje bij beetje: nieuw blad gevormd, oud blad weg, etc., etc.
~ Ivo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.