Vandaag zand in mn bak gedaan en wilde de pomp aansluiten die er bij de koop bijzat. (Bak komt van marktplaats)
Nu bleek de ene slang net te kort waardoor hij er enorm strak inhangt.
Dus ik dacht even een nieuw slangetje halen op de goede lengte.
Verkoper dacht mee en zei dat ik m ook op een verhoging kon zetten ipv te gaan werken met tussen stukjes.
Prima plan. Hij zei wel dat het mss handig is om door de tijd de pomp te vervangen omdat veel spullen niet te verkrijgen zijn als er iets stuk gaat.
Mijn vraag is wat is jullie ervaring met dit merk en type pomp.
En wat is handig?
Hiermee mn bak opstarten of bv een nieuwe oase bio met interne verwarming aanschaffen En daar mee opstarten.
En die van nu verkopen samen met de 500 watt rvs verwarming.
De greenline draait nmi gewoon netjes(staat in een emmer te draaien tot ik een besluit heb genomen.
Ik vind het fijn als mn bak en alles erbij soepel draait zonder dat er "telkens iets is"
Nu bleek de ene slang net te kort waardoor hij er enorm strak inhangt.
Dus ik dacht even een nieuw slangetje halen op de goede lengte.
Verkoper dacht mee en zei dat ik m ook op een verhoging kon zetten ipv te gaan werken met tussen stukjes.
Prima plan. Hij zei wel dat het mss handig is om door de tijd de pomp te vervangen omdat veel spullen niet te verkrijgen zijn als er iets stuk gaat.
Mijn vraag is wat is jullie ervaring met dit merk en type pomp.
En wat is handig?
Hiermee mn bak opstarten of bv een nieuwe oase bio met interne verwarming aanschaffen En daar mee opstarten.
En die van nu verkopen samen met de 500 watt rvs verwarming.
De greenline draait nmi gewoon netjes(staat in een emmer te draaien tot ik een besluit heb genomen.
Ik vind het fijn als mn bak en alles erbij soepel draait zonder dat er "telkens iets is"