Crusta Fit. Ervaringen?


K

karinD

Guest
Toen ik mijn aquarium kocht, werd er een flesje Crusta Fit van Dennerle bijgeleverd. Voor hulp bij het vervellen.
Wie kent dit spul? Is dit goed, kan ik het gelijk geven? Of kan ik beter even afwachten hoe mijn garnalen eht zonder doen (vuurtjes, 2 dagen geleden geplaatst)? Of zeggen jullie: niet gebruiken!?
 
Nano care - Dennerle

Dennerle Nano Crusta-Fit
Vitale stoffen voor kreeften & garnalen voor een lang, gezond leven en glanzende kleuren met Dennerle Nano Crusta-Fit


Kan volgens mij nooit geen kwaad.
Met beleid geven,he.
 
Ik heb crusta-chitin van HS, ze vinden het erg lekker..
bij mij is het een poeder wat ik ongeveer 1 x per week, met een heel klein bijgevoegd lepeltje, geef...

waarom zou je wachten, je doet er ws. eeuwen mee, en het is niet eeuwig houdbaar...

In het kader van de afwisseling, zou ik gewoon af en toe wat geven...
 
Nee, het is geen voer. Het is een vloeistof om door het water te doen.
 
Je kan het gebruiken want lijkt me verder niet schadelijk Karin alleen heeft het in mijn ogen na het een tijdje gebruikt te hebben ook geen toegevoegde waarde.
 
Ik heb voor mn kweekvisjes ook vloeistof om door het water te doen, maar is wel degelijk voer...
Heb je het al open gemaakt?
Denk zomaar dat het hetzelfde is als mijn Crusta chitin, maar dan in opgeloste vorm...kan mis zitten hoor...
De chitin blijft als ik het er zo in gooi nogal drijven, maar als ik het vooraf in een theelepeltje wat meng met water gaat het wel direct door heel de bak, dus dat is denk ik het voordeel van Dennerle...

Ik kan natuurlijk mis zitten...?
 
Ok, dan probeer ik het gewoon.
Marlies, volgens mij is dat met dit niet het geval. Maar ik weet het niet zeker.
 

Terug
Bovenaan