:cry: Stoppen?!?!?!


Wat fijn dat jullie zo meedenken. Geeft me wel weer een beetje moet al ben ik bang dat niks hem echt kan tegenhouden. De sloopdrang is zeer groot als hij een bui heeft. Zoals ik al zei. de deur uit een auto (avensis) ombuigen... Spijlen, hekken roosters... Ik heb er niet zo'n vertrouwen in. En dat komt ook omdat als je iets monteert om er niet bij te kunnen hij het juist gaat doen. Dus ik denk dat m.b.t. de vijver er echt geen oplossing is. Wel al wat rondgebeld en ik heb iemand gevonden die de koi's wil verzorgen. :).

Het binnen aquarium heb ik besloten te gaan verplaatsen naar de zolder kamer/kantoor. Niet waar ik hem wil hebben maar wel waar hij het veiligste staat. En daar zit ik deze tijd ook weer wat vaker.

Dank jullie allemaal voor jullie hulp en mij weer een beetje on track te krijgen. Zat er best wel even doorheen. (Ik moet hier vaker zijn :)
Mindset veranderen en dan is alles mogelijk. :)

al heeft het met veranderen te maken of iets anders. er is altijd een oplossing voor elk probleem.
en zoals @jessicapilon altijd zegt want hij heeft ze allemaal gereden op zijn fiets met houten wielen, ook maar alleen omdat zijn vrouw achterop zat met een hengel en een kroket eraan. ( er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan).
 

Terug
Bovenaan