Wat is er nieuw

Crystal red eitjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter luc98
  • Startdatum Startdatum
L

luc98

Guest
Hallo allemaal,

Drie maanden geleden heb ik 11 Crystal red's toegevoegd aan mijn aquarium. Iets meer dan een maand (rond 6 juni) geleden ontdekte ik dat er een eitjes had. Een week geleden keek ik in mijn aquarium en zag ik een kleintje lopen. Nu een week later is het hier echter bij gebleven en zie ik de eitjes nog steeds zitten. Maar na alles wat ik op internet heb gelezen zouden ze allemaal binnen een dag uit moeten komen en hebben ze een draagtijd van 4 weken. Kan het zijn dat dit afwijkt of is er iets anders aan de hand?

Groetjes,

Luc

Kan mede onder invloed van de temp wel vari�ren.. hoe warmer hoe korter de draagtijd.
Andere gedachte: Kan 't misschien zijn dit een ander exemplaar is met eitjes?

Of dezelfde met nieuwe eitjes zou bv ook kunnen want ze kunnen er best wat van.
Welke kleur hebben de eitjes?

Ze zijn rood/bruin.

Bij de cr TB kan het zo zijn dat de hoge gradatie kleintjes langer blijven zitten en die eitjes zijn vaak anders van kleur. Nou weet ik niet welke gradatie je hebt. Zoals John al zegt hebben ze soms binnen een week alweer nieuwe eitjes dus dat zou ook kunnen.

Het zijn wel crystal red's met taiwan bee gen. Maar het zou inderdaad kunnen dat het al nieuwe zijn. Ook al lijkt het er wel op dat het steeds meer moeite kost de eitjes bij zich te houden.

1,5 maand vind ik wel erg lang hoor. Ze zeggen wel dat de taiwanbee geloof ik langer blijft zitten en de crystals al eerder gelost worden. Ik zou me niet zoveel zorgen maken, Je hebt eitjes en jonkies! 😀 Ze wappert ze er vanzelf uit als ze ze niet meer kan houden I guess...

Normaal is het 3-4 weken en de TB draagt ze ongeveer 1 week langer bij zich.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan