Wat is er nieuw

Crystal red

Jochempie000

Well-known member
Lid geworden
23 april 2013
Hallo ik heb een bakje met 10 vuurgarnalen en 5 crystal red garnalen ik heb er een ph verlagende bodem in zitten en ik heb dus jongen gezien maar hoe kan je zien van welke soort de jongen zijn???

Niet slim,he.
Om ze bij elkaar te zetten.
Vuurgarnalen kweken 10 x sneller dan Red.
Nu is het afwachten.

Reds kan je al heel snel herkennen hoor. Die hebben al snel hun kleur. Wanneer ze langer kleurloos blijven dan gaan het waarschijnlijk vuurtjes zijn.

Oke bedankt en wat stel jij dan voor Bertus de vuurgarnalen in de gezelschaps bak.
En wat vindt jij snel nemesis20

Vaak herken je ze meteen al maar na 24 uur zie je zeker het verschil tussen vuurtjes en crs.
Wel wat weinig 5 crs,hopen dat het er snel meer worden en als het kan zou ik de vuurtjes idd in je andere bak doen want is beter voor de crs.

vuurtjes overkweken de cr idd. Tis daarom niet heel slim om ze bij elkaar te houden. Je kunt vanaf het begin de cr al onderscheiden, waar ze deze hun kleur al van jongs af aan hebben. Als je de mogelijkheid hebt, zou ik de vuurtjes in een andere bak doen en een speciaalbakje maken voor de cr. Als het kan zou ik ze wat uitbreiden, probeer ze hier bij dezelfde kweker vandaan te halen ivm mogelijke kruisbesmetting

Ik heb sinds vandaag ook weer jonkies, je herkent ze indd. meteen.
de crystal reds zijn gwn rode streepjes, het wit is nog niet heel duidelijk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan