Wat is er nieuw

Crystal reds gaan dood

Bij mij gaat het iets beter , er lopen wat jongen rond al sinds een dag of 4 , en er zitten nog 2 zwangere vrouwtjes in.
Er zijn er maar 11 overgebleven van de 33.
Vandaag zijn ze weer druk aant sjeesen , misschien nog een zwangere erbij.
Kon gisteren 10 jongen tellen.
Groeten Bassie

Dat is inderdaad mooi , maar had ik nu maar niks gezegd want nu ligt er 1 van de zwangere vrouwtjes op zijn rug.
Restant 10 plus jongen die ik nu niet kan zien want ze zijn aan het sjeesen , denk dat ze daarom verstopt zitten.
Groeten bassie

Vind ik eigenlijk ook wel ja.... Zo ga je je eigen ook afvragen op en wanneer je ergens op moet reageren...

Kan gebeuren hoor Bas. Zolang het een incident is dan is er niks aan de hand.

Dat was 2 dagen achter elkaar de dag daarvoor wast er ook al een mannetje overleden , dat was ik ff vergeten, een tweede kuur gegeven. Wat me wel verbaasd is dat waar ik de garnalen vandaan heb en het advies van de antibiotica, de garnalen uitverkocht zijn.
Enfin er zitten nog 10 mooie cristal reds in de bak , waarvan 2 zwanger allebei wat hogere gradaties , en kon van de week 16 babycr tellen tegelijk, kan al zien dat ze gegroeid zijn.
Groeten bassie

Ja ze groeien vrij snel in het begin hoor. Dat zie ik hier ook bij mn eigen jongen. ook een stuk of 15 a 20 schat ik zo.

De eerste worp zijn er ongeveer 20 ,de tweede worp kan ik er maximaal 3 tegelijk van tellen.
Eerste worp is al een cm groot.
Groeten Bassie

Ja de ene keer zie ik ook veel meer dan de andere keer hoor.
Verder gaat het hier wel goed nu????

Lijkt van wel, zitten nog 3 zwangere in ,maar in totaal maar 8 of 9 over van de 33. Dankzij de jongen wel weer ongeveer op niveau waar begonnen ben.
Groeten Bassie

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan