Wat is er nieuw

Crystal reds met blue dream garnalen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter fishy fish
  • Startdatum Startdatum
F

fishy fish

Guest
Ik ben van plan om een aquarium in te richten voor crystal reds en blue dream garnalen. Nu wil ik hiervoor osmose water gebruiken en SaltyShrimp Bee Shrimp Mineral GH+.
Alleen vinden de blue dream garnalen dit erg of hebben zij hier geen problemen mee?

Ik zou informeren op welke ph ze zijn gekweekt want ik denk dat je een ph verlagende bodem gebruikt en dus een erg lage ph hebt.

Ik zou informeren op welke ph ze zijn gekweekt want ik denk dat je een ph verlagende bodem gebruikt en dus een erg lage ph hebt.
Ik heb nu mijn blue Dreams gewoon op kraanwater zitten. Deze kweek ik zelf. De crystal reds zullen waarschijnlijk wel een Ph verlagende bodem hebben gehad als ik die koop. Ph verlagende bodems vind ik enorm duur en lijken mij onnodig.

Als de cr op zo n lage ph zitten dan zou ik wel ervoor zorgen dat je ongeveer dezelfde waterwaarden hebt. Hangt ook een beetje van de gradatie af want de lage gradaties kunnen meer hebben dan bv de lage gradatie Taiwan Bee.

Als de cr op zo n lage ph zitten dan zou ik wel ervoor zorgen dat je ongeveer dezelfde waterwaarden hebt. Hangt ook een beetje van de gradatie af want de lage gradaties kunnen meer hebben dan bv de lage gradatie Taiwan Bee.
Het gaat mij meer om de blue dream garnalen. Vinden die het erg om in hetzelfde water te zitten?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan