MC-Animals
Well-known member
Ik ben een 60 liter bakje aan het opstarten en zit er over te denken om hier crystal reds in te gaan houden .
Ik heb al bakjes met red rili en citroen garnalen staan, maar die zijn qua verzorging wel wat makkelijker.
Zijn er tips waar ik rekening mee moet houden, wat betreft de inrichting.
Wat moet er vooral niet ontbreken?
Ik wil ze sowieso op gewoon kraanwater gaan houden zonder ph verlagende bodem.
Ik heb de bodem wel liggen, maar lees steeds vaker dat ze ook op kraanwater kunnen.
De persoon bij wie ik ze wil halen heeft ze op kraanwater en osmose maar zegt dat ze over kunnen wennen naar kraanwater.
Is het verstandig om eerst wel een oh verlagende bodem te gebruiken en dit langzaam af te bouwen of zouden ze via de druppel methode direct over kunnen naar gewoon kraanwater?
Ik heb al bakjes met red rili en citroen garnalen staan, maar die zijn qua verzorging wel wat makkelijker.
Zijn er tips waar ik rekening mee moet houden, wat betreft de inrichting.
Wat moet er vooral niet ontbreken?
Ik wil ze sowieso op gewoon kraanwater gaan houden zonder ph verlagende bodem.
Ik heb de bodem wel liggen, maar lees steeds vaker dat ze ook op kraanwater kunnen.
De persoon bij wie ik ze wil halen heeft ze op kraanwater en osmose maar zegt dat ze over kunnen wennen naar kraanwater.
Is het verstandig om eerst wel een oh verlagende bodem te gebruiken en dit langzaam af te bouwen of zouden ze via de druppel methode direct over kunnen naar gewoon kraanwater?