Wat is er nieuw

curver bak voor verhuizing

• Onderwerp starter Onderwerp starter erik123456
  • Startdatum Startdatum
Hoever moet je rijden? Ik ben ba g dat de bak niet sterk genoeg is. Lijkt alsof hij heel flexibel is. Je kunt je vissen ook in sealzakjes oid doen en dan in een doos vervoeren. Extra water zou je dan ook in een zak oid kunnen doen. Ook lijkt het me dat de vissen nogal heen en weer schudden in zo'n bak.

Edit: de zakjes met water en vis in de doos he?!

Het is een kwartiertje rijden, dus dat valt mee.

Een zak voor het extra water? Zoals een vuilniszak? Scheurt dat niet meteen door?

Koelbox... eens kijken of die in die maat een beetje goedkoop kunnen 🙂

Je kan emmers met deksels kopen bij bakkers ed.
meestal vragen zij een euro voor enkele emmers met deksel.
Deze kan je dan gebruiken voor je vissen, planten en extra water.
Als het maar 15 minuten rijden is heb je voor de rest niets meer nodig.

Dank jullie wel voor de tips, op marktplaats nu boden voor koelboxen lopen 🙂

Ik sleepte zelf water mee in (schone) 10L jerrycans, die kon ik nl gratis krijgen, heel handig. Verder emmers idd, kon ik ook gratis krijgen nu niet meer helaas. Nu gebruik ik bv emmers van paardensnoepjes enzo, die zijn 5 � 7L, handig om vis + aardig wat water in te vervoeren.
Als je niet zoveel water hoeft te vervoeren, kleinere vissen hebt en als isolatie welllicht handig is dan is een koelbox of van die piepschuim boxen (tuincentrum, etenswaren) ook heel handig om plasticzakjes in te doen.

Zak in de emmer en dan de zak afsluiten. De emmer oid zorgt dat voor stevigheid, terwijl de zak ervoor zorgt dat je watdr in de emmer blijft. Succes ermee

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan