Daytime SC20 - verbinden wil maar niet lukken


HWitte

Member
Lid geworden
4 januari 2024
Berichten
11
Leeftijd
35
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zit nu al ruim een uur te googlen en proberen om mijn Daytime SC20 'computer' voor m'n verlichting weer te verbinden zodat ik vanaf mijn telefoon alle instellingen kan doen. Dit moet opnieuw omdat ik van internet provider ben gewisseld, nieuw modem en nu dus alles opnieuw instellen met het nieuwe netwerk....

Maar, ik kom er niet uit, de vorige keer ook uren zitten pielen en volgens mij uiteindelijk meer per ongelijk dan bewust geslaagd.

Dus graag hulp.... de stappen die ik doorloop:
  1. Daytime SC20 Smart Control via 'reset' knop gereset.
  2. Led gaat wit knipperen en vervolgens constant blauw (aldus de instructie manual, nu gereed voor koppelen)
  3. Op telefoon naar wifi en daar verbonden met 'Smart Control SC20 - xxxxx"
    1. dan probeer ik naar http:192.168.1.1 te gaan - geen reactie
    2. ik probeer naar http://sc20.local/ te gaan - DNS-adres kan niet worden gevonden?
    3. ik probeer http://sc20/ - DNS-adres kan niet worden gevonden?
  4. bovenstaande stappen probeer ik in zowel chrome browser op telefoon als op de standaard Samsung internet browser
Bovenstaande zijn naar mijn idee ook letterlijk de stappen die je moet doorlopen, zoals in de quick start guide staat beschreven die bijgeleverd is bij de set.

Heeft iemand alsjeblieft enig idee wat ik fout doe?

De verlichting werkt wel, en hanteert ook het programma, maar ik kan dus niets instellen of aanpassen of de 'website' benaderen van de verlichting.

Hartelijk dank voor de inzichten.

Gr
Hajo
 

Terug
Bovenaan