F
Florian97
Guest
Zo’n 6 jaar geleden heeft het aquariumvirus mij te pakken gekregen
Een ongeneeslijke ziekte zo blijkt, want na vele tegenslagen met dode vissen, vele algen en planten die niet groeien, ben ik meer dan ooit trotse eigenaar van mijn Juwel vision 180🙂
Vroeger had ik al een foto-album, maar na enkele jaren niet actief te zijn hier op het forum heb ik besloten om een nieuw album te maken. Misschien zullen sommigen mijn aquarium wel herkennen.
Sinds de opstart van mijn aquarium 6 jaar geleden heb ik de inrichting vele malen veranderd, dus om mijn foto-album te beginnen, enkele foto’s van de opstart tot nu:
En dan hoe hij er nu uitziet
Links staat braziliaanse klimop die binnenkort hopelijk die hele hoek zal opvullen 😉
Mijn visbestand momenteel:
1x betta splendens
10x hyphessobrycon erythrostigma / bloedend hart tetra
19x paracheirodon axelrodi / kardinaaltetra
3x crossocheilus siamensis / siamese algeneter
3x botia kubotai
7x corydoras panda
1x ancistrus
En dan nog 3 kegelvlekbarbelen die ik niet meer uitbreid.
Morgen zal ik nog wat foto's plaatsen van de vissen. Ik heb hier nu geen tijd meer voor
Een ongeneeslijke ziekte zo blijkt, want na vele tegenslagen met dode vissen, vele algen en planten die niet groeien, ben ik meer dan ooit trotse eigenaar van mijn Juwel vision 180🙂Vroeger had ik al een foto-album, maar na enkele jaren niet actief te zijn hier op het forum heb ik besloten om een nieuw album te maken. Misschien zullen sommigen mijn aquarium wel herkennen.
Sinds de opstart van mijn aquarium 6 jaar geleden heb ik de inrichting vele malen veranderd, dus om mijn foto-album te beginnen, enkele foto’s van de opstart tot nu:
En dan hoe hij er nu uitziet

Links staat braziliaanse klimop die binnenkort hopelijk die hele hoek zal opvullen 😉
Mijn visbestand momenteel:
1x betta splendens
10x hyphessobrycon erythrostigma / bloedend hart tetra
19x paracheirodon axelrodi / kardinaaltetra
3x crossocheilus siamensis / siamese algeneter
3x botia kubotai
7x corydoras panda
1x ancistrus
En dan nog 3 kegelvlekbarbelen die ik niet meer uitbreid.
Morgen zal ik nog wat foto's plaatsen van de vissen. Ik heb hier nu geen tijd meer voor

Laatst bewerkt door een moderator: