Wat is er nieuw

De bakken van Dolle ancistrus

• Onderwerp starter Onderwerp starter dolle ancistrus
  • Startdatum Startdatum
Helemaal eens met Marcel weet niet beter dat kikkers water alleen gebruiken om te vluchten, eieren of de larven af te zetten.

Groet Jan

Bijzonder is het wel idd, ik vind ze bijzonder fascinerende wezens, en over het algemeen ook bijzonder vreedzaam al zou ik ze niet combineren met garnalen, want toen ik ze nog met mijn garnalen hield merkte ik toch wel een duidelijke afname van de populatie.Voor de rest zijn ze heel leuke wezentjes die ik toch wel kan aanraden om ooit eens te houden.

Ik heb daar juist ook enkele foto's gemaakt van mijn 'dolle' ancistrus man, dus deze plaats ik hier ook maar even, ze zijn redelijk gelukt denk ik 😉

20160829_221853.jpg

20160829_220616.jpg
20160829_221129.jpg
Op de laatste foto staat ook een van mijn eigen kweek guppy mannetjes, het is een kruising tussen een japan blue man en een snakeskin guppy vrouwtje. Dit mannetje heeft een prachtige groene schijn maar dit is niet zo heel duidelijk op de foto, guppy's zwemmen veel te snel 🙂

Mijn ancistrus man heb ik overigens al 9 (bijna 10) jaar in mijn bezit, en is prachtig uitgegroeid van een klein visje naar dit mooi beest van 15 cm!

Ik heb nu drie bakken in totaal. Een 80 cm bak, een superfish wave 30 bak en nog een ander(merkloos) 30 liter bakje 😉

Bedankt voor de complimenten beide!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan