Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bijzonder is het wel idd, ik vind ze bijzonder fascinerende wezens, en over het algemeen ook bijzonder vreedzaam al zou ik ze niet combineren met garnalen, want toen ik ze nog met mijn garnalen hield merkte ik toch wel een duidelijke afname van de populatie.Voor de rest zijn ze heel leuke wezentjes die ik toch wel kan aanraden om ooit eens te houden.
Ik heb daar juist ook enkele foto's gemaakt van mijn 'dolle' ancistrus man, dus deze plaats ik hier ook maar even, ze zijn redelijk gelukt denk ik 😉
Op de laatste foto staat ook een van mijn eigen kweek guppy mannetjes, het is een kruising tussen een japan blue man en een snakeskin guppy vrouwtje. Dit mannetje heeft een prachtige groene schijn maar dit is niet zo heel duidelijk op de foto, guppy's zwemmen veel te snel 🙂
Mijn ancistrus man heb ik overigens al 9 (bijna 10) jaar in mijn bezit, en is prachtig uitgegroeid van een klein visje naar dit mooi beest van 15 cm!