Nog ffies geduld, er zat nog een werkdag tussen
Nog ffies geduld, er zat nog een werkdag tussen
Speciaal voor jou heb ik ff snel een kanaal aangemaakt en het eerste filmpje geuploaded, dat scheelt je weer kilo's popcorn en blikken billen
Daarover hoef je je niet schuldig te voelen. Helaas hoort het erbij dat dingen niet goed gaan. Aldoende leert men. Als ik na ga hoeveel dingen ik in het begin verkeerd deed of niet begreep en hoeveel vissen er dood zijn gegaan🙄Wat een schatjes. Ik krijg steevast een terugkerend schuldgevoel als ik die blije bijen van jou zie omdat ik als puber een bijtje had gekocht. Die ging natuurlijk dood. 😢
Ja, dat is zo. Van fouten word je wijzer.Daarover hoef je je niet schuldig te voelen. Helaas hoort het erbij dat dingen niet goed gaan. Aldoende leert men. Als ik na ga hoeveel dingen ik in het begin verkeerd deed of niet begreep en hoeveel vissen er dood zijn gegaan🙄
In principe niet maar dat dacht ik ook van mijn nigroviridis kogel 🤔. Mijn mening is dat je met kogels geluk moet hebben. De een heeft een beter karakter dan de ander.Geen zorgen 🙂Een figure 8 wordt vaker met bijtjes gehouden. Zo'n beestje koop je meestal klein en heeft een kleine bek. Het beestje eet in principe geen visjes, maar vooral slakken e.d. Wat ik gelezen heb is dat ie idd bijterig kan zijn, maar dat is vooral als ie zich verveelt of te weinig te eten krijgt.
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar zo'n karaktertje in de bakIn een andere bak heb ik sumatranen die sinds kort samen zitten met een regenbooglabeo, ook zo'n karaktervol visjeIn principe niet maar dat dacht ik ook van mijn nigroviridis kogel 🤔. Mijn mening is dat je met kogels geluk moet hebben. De een heeft een beter karakter dan de ander.
Feit blijft wel dat als je eenmaal een kogel hebt gehad je eigenlijk niet meer zonder wil 🥰.
Kogels zijn super leuk , qua karakter is het net een hond . ☺️ .in het verleden had ik kleine nigroviridis en dat ging beter dan mijn laatste exemplaren. Mijn laatste nigroviridis waren rond 9 cm en best al groot en die had altijd wel interesse in andere kleine visjes en dan niet alleen bijten.Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar zo'n karaktertje in de bakIn een andere bak heb ik sumatranen die sinds kort samen zitten met een regenbooglabeo, ook zo'n karaktervol visje
Die nigroviridis is een kogelvisje wat nog groter (cm of 15) wordt toch? Hoe zijn jouw ervaringen daarmee?
Op hun bovenkant staat een gele 8Vanwaar die naam eigenlijk?
Oh sws! Laten we de opslag van aquaria nie vergeten heLeuke bak en bewoners!
Hopen dat de vinnen weer aangroeien.
Begint me ook duidelijk te worden dat @Killerfish een tweede baan heeft: fishdealer
Ook daar weet ik niks van. Een zolder vol tijdelijke aquaria? Je hebt het er maar druk meeOh sws! Laten we de opslag van aquaria nie vergeten he
Slechts 1tje voor @AquaJantje de rest is voor eigen reserveOok daar weet ik niks van. Een zolder vol tijdelijke aquaria? Je hebt het er maar druk mee
Opslag, transport, vissenscout en vissendealer. Tevens in te huren als scaper en metgezel voor tours langs aquariumzakenOh sws! Laten we de opslag van aquaria nie vergeten he
Hoeveel reserveaquaria heb jij?de rest
Als je woont op een postzegel zoals ik dan ik het handig om een mede aquariumfreak in de buurt te hebben wonen met wat extra ruimteSlechts 1tje voor @AquaJantje de rest is voor eigen reserve
Dat is idd handig. Zou vragen of je geen verhuisplannen hebt maar van huis wisselen of er uberhaupt één bemachtigen is een luxe tegenwoordig. En klein wonen heeft ook voordelen.Als je woont op een postzegel zoals ik dan ik het handig om een mede aquariumfreak in de buurt te hebben wonen met wat extra ruimte
Tnx John, gaat vast lukkenLeuke foto s JW en voor nu kan ik alleen nog maar zeggen zaagse straks
De verhuisplannen zijn er idd wel. Ik zit nu nog in een studiootje voor studenten, maar later dit jaar moet ik er uit. Dan is het de vraag waar ik kom te werken en waar ik dan kan wonen.Dat is idd handig. Zou vragen of je geen verhuisplannen hebt maar van huis wisselen of er uberhaupt één bemachtigen is een luxe tegenwoordig. En klein wonen heeft ook voordelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.