Het gaat om deze bak een aquatlantis splendid 80Wat voor bak moet hij op qua plantbestand? Ik heb de 600 op mn Lido120. Qua planten is die niet zwaar beplant. Volgens mij heeft @catfishfreak er ook een op een meterbak?
Oké,bedankt !Heb een Chihiros Universal wrgb 1200 op een 120cm bak.
Prima lamp met zeer goede app.
En waar te koop in zuid limburg ?Hallo,
Weten jullie of dit een goede led is ?
Bedankt vast !
Gr.Loef
Volgens mij kan het wel via WiFi, maar dan met een aparte hub.Ik heb de 1500 versie al 1,5 jaar, géén problemen mee, app mocht beter omdat die enkel op bluetooth werkt, ik geef 9 v.d. 10 sterren maar het zou een 10 zijn als die via wifi kon 😉
App mocht beter omdat die enkel op bluetooth werkt, ik geef 9 v.d. 10 sterren maar het zou een 10 zijn als die via wifi kon 😉
app is heel onduidelijk voor mijHeb een Chihiros Universal wrgb 1200 op een 120cm bak.
Prima lamp met zeer goede app.
v
app is heel onduidelijk voor mij
Hé manJe lamp toegevoegd aan een aquarium profiel neem ik aan?
Bij auto op Add new automation klikken.
Deze eerst uitschakelen zodat je het kan aanpassen.
Schuifje moet dus grijs zijn.
Bekijk bijlage 396688
(Stap 1) Als je die dan opent stel je eerst alle 7 dagen in als dat nog niet gebeurd is.
(Stap 2) stel de tijd in inclusief de (ramp time) zons op en ondergang. (1 uur betekend 1 uur op en 1 uur ondergang)
(Stap 3) stel je intensiteit in zoals je wilt.
Bekijk bijlage 396689
Vergeet niet om op opslaan/save te drukken want anders slaat die het niet op.
Daarna kun je je automatisering weer aanzetten.
Hé man
Zeer bedankt voor de uitleg,ik ga het proberen en laat het je weten !
Fijne avond en nogmaals bedankt! 1
Dit ging een stuk beter ,bedankt voor de uitleg\maar je kan alleen de standaard instellingen aangeven hè,zoals bv natuur ?Je lamp toegevoegd aan een aquarium profiel neem ik aan?
Bij auto op Add new automation klikken.
Deze eerst uitschakelen zodat je het kan aanpassen.
Schuifje moet dus grijs zijn.
Bekijk bijlage 396688
(Stap 1) Als je die dan opent stel je eerst alle 7 dagen in als dat nog niet gebeurd is.
(Stap 2) stel de tijd in inclusief de (ramp time) zons op en ondergang. (1 uur betekend 1 uur op en 1 uur ondergang)
(Stap 3) stel je intensiteit in zoals je wilt.
Bekijk bijlage 396689
Vergeet niet om op opslaan/save te drukken want anders slaat die het niet op.
Daarna kun je je automatisering weer aanzetten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.