T
TijgerFreak
Guest
Begint er echt mooi uit te zien hoor zeker die terrasjes !!
En daarvan hebben velen al gezegd: nergens voor nodig. Als aan eisen van vissen maar wordt voldaan en daar is echt geen biotoop voor nodig.Leopoldi zei:Heb je in eerdere post al gezegd ga voor een mooi biotoop bakkie
Maar je gaat je eigen gang prima, succes![]()
Wat doen onder andere de L204, Corydoras panda, Guppen, Antennebaarsjes en kardinaaltjes er dan in?Petra WM zei:Ik heb er een midden-amerikaans gezelschaps aquarium van gemaakt.
Heb je wel fatsoenlijk onderzoek gedaan voordat je zoiets roept? Kun je deze uitspraak onderbouwen?Leopoldi zei:Maar neon vissen weet je wel hoe deze moeten lijden, ze worden geinjecteerd met vloeistof
En deze vissen wil jij in je bakkie hebben![]()
Mascha&Ivo zei:Heb je wel fatsoenlijk onderzoek gedaan voordat je zoiets roept? Kun je deze uitspraak onderbouwen?Leopoldi zei:Maar neon vissen weet je wel hoe deze moeten lijden, ze worden geinjecteerd met vloeistof
En deze vissen wil jij in je bakkie hebben![]()
Ik heb dat namelijk wel even goed gezocht, en ik kom nergens iets tegen over geverfde/geinjecteerde (neon) platy's. Wel andere vissen (papegaaicichliden, rouwtetra's, botia's, etc. Niet in Nederland overigens), maar niet bij platy's en zijn aanverwanten.
- Mascha
Jones zei:Jammer dat je je door een schreeuwer laat wegjagen.
Een forum is als iedere andere openbare ruimte. Met sommige mensen kan je goed overweg, met anderen niet. Sommigen zijn makkelijk in de omgang, anderen niet. Negeren is altijd een optie.
De meeste kardinaaltetra's zijn trouwens wildvang (die van jou waarschijnlijk ook) en degenen die gekweekt worden komen niet uit Nederland. Ramirezi's worden vooral nagekweekt in het Oost-Blok (belabberde kwaliteit) en op kleine schaal in Duitsland (betere kwaliteit).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.