Wat is er nieuw

De Rekord 600 van Manon en Robin (ManonAmy)

• Onderwerp starter Onderwerp starter ManonAmy
  • Startdatum Startdatum
als het echt te ernstig word, de eieren verwijderen. meer zit er niet echt op denk ik.

Edit: het betreft al levende jonge begrijp ik nu. desnoods deze uitvangen en apart opkweken.

Ja, daar zitten we al over na te denken of we dat willen, een tweede bak. Met een verhuizing in zicht en dan twee bakken te verhuizen...

De baby's zitten nu in het netje, al ben ik daar niet 100% tevreden mee. Lijkt wel wat rust te geven. De andere vissen durven ook weer rond te zwemmen 😀 Geen rondvliegende schubben gezien, pfieuw

nouja het hoeft geen ingerichte bak te zijn hoor.

gewoon een aparte glazen bak om vissen in op te kweken, sponsfilter erin en klaar.

nouja het hoeft geen ingerichte bak te zijn hoor.

gewoon een aparte glazen bak om vissen in op te kweken, sponsfilter erin en klaar.

Hmm, heb er nog zo een bij m'n ouders staan.. Even bedenken wanneer we weer naar de andere kant van het land gaan haha

Maar weer eens een update.

Het glazen bakje was volledig geïnstalleerd met warmte en een pomp. Helaas wilde het niet op gang komen en bleven de mini's niet leven. Inmiddels blijven de gourami's maar doorgaan met kleintjes maken haha😀

Van de week de inrichting veranderd en vandaag nieuwe planten erin gezet. Genoeg schuilplekken voor baby's en opgejaagde vrouwen hopen we.

IMG_1208.JPG

IMG_1209.JPG

IMG_1210.JPG

- Robin en Manon

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan