Ik zal even een uitgebreidere update doen over mijn visjes.
Momenteel ziet mijn nieuwe aquarium er zo uit;
Nog behoorlijk kaal, in de toekomst komt er zeker nog een achterwand in. work in progress.
De vissen zijn de afgelopen tijd behoorlijk gegroeid.
Willem:
Willem kwam een half jaartje geleden bij mij als een visje van een paar centimeter, ondertussen zit zij rond de 15 centimeter ongeveer. Ze is nog steeds flink aan het groeien, ik ben er benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt.
Foto's maken van Willem ging een beetje moeilijk omdat ze constant achterna wordt gezeten door Shamu...
Blub:
Blubje lijkt niet heel sterk meer te groeien, zit ongeveer rond de 10 centimeter. Ze heeft nog steeds een beetje last van zwemblaas problemen maar dit probleem is stabiel en wordt gelukkig niet erger.
Schattig aquarium hamstertje
😀
Badr:
Dit ventje heeft helaas zijn kleur een beetje verloren. Hij was altijd heel kleur vast, tot hij samen met Shamu in ��n week plotseling verkleurd is. Ik vermoed dat de PH misschien niet helemaal goed was, heb alleen niet gemeten dus of dat de oorzaak was zal ik helaas nooit zeker weten. Ik vind het super jammer dat hij zijn mooie diep oranje kleur kwijt is, maar ben nog steeds dol op hem.
Badr zit nu ook ongeveer op 15 centimeter, lijkt ook zijn grootste groei periode achter de rug te hebben.
Shamu:
De jongste en kleinste van het gescheldschap is Shamu. Gekocht als panda maar na 3 weken is hij helaas al het zwart al verloren. Hij zit nu ongeveer op 5 centimeter maar is ondanks zijn geringe postuur de grootste terrorist van de bak. Ik heb hem sinds mei en hij is ondertussen al ruim verdubbeld in omgevang.
En hier de kleine terrorist in actie:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=f97RbstWTZE[/video]