Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het duurt nog even tot ik mijn nieuwe planten ga plaatsen. Moet je bij de in-vitro cups de deksel erop te laten zitten, of moeten ze eraf ivm zuurstof?
Zuurstof speelt hierbij geen rol denk ik want de plant produceert zelf zuurstof.
Misschien bedoel je ivm de CO2 de ie in de lucht zit waar de plant niet bij kan met deksel erop?
Zuurstof speelt hierbij geen rol denk ik want de plant produceert zelf zuurstof.
Misschien bedoel je ivm de CO2 de ie in de lucht zit waar de plant niet bij kan met deksel erop?
Ik heb zelf verschillende van die bakjes zien staan bij DE bekende LFS in Best op een winkelrek. Ik zou me daar ook geen zorgen over maken. In vitro heeft wat voordelen.
In vitro aquariumplanten zijn al heel lang op de markt, en hun belangrijkste voordelen voor de consument zijn dat ze vrij zijn van algen, slakken en pesticiden en in feite een geweldige prijs-kwalitei
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.