Dennerle Nano30 Fozzy


Mooi hoor, de groei is duidelijk te zien.
 
282855D8-3CCF-4775-BC97-67EE09FB168C.jpeg
8F9A86D4-65AB-4D2E-BB1A-8191DF57C8EF.jpeg
Vanmorgen bakje veranderd. Andere kant vd kast nu ivm teveel lichtinval van buitenaf waardoor er toch teveel alg inkwam. De deur naast t bakje is vd trapkast. Dus geen doorgang verder. Alles dr weer uit en bak schoon gepoetst en weer gevuld met plantjes en water. Nu maar kijken of dit plekje beter bevalt. Het stuk hout ook weggemikt. Zat ook onder de drek en alg. Kijken of ik wat mooi spiderwood oid kan vinden voor een beetje meer hoogtewerking.

Zo staat hij nu weer te draaien.
 
Staat er zo netjes bij, hout is wel een optie ja, zullen de garnaaltjes ook prettig gaan vinden.
Heb je er geen drijfplantjes in?
 
Staat er zo netjes bij, hout is wel een optie ja, zullen de garnaaltjes ook prettig gaan vinden.
Heb je er geen drijfplantjes in?
Ton, die haal ik uit de Fusion, want daar groeit het wel erg door. Wel ff goed afspoelen ivm kroos...

@TonHageraats wat voor hout heb jij in je nano?
 
Laatst bewerkt:
wat een leuk bakkie! Inspireert me weer om hier met de het kleine bakkie aan de slag te gaan!
 
2 stukken hout ontvangen woensdag en die zijn zojuist erin gezet na 48u in een grote emmer te zijn ingewaterd nog niet helemaal vol water maar ze blijven aardig op hun plek.

C06EE613-4052-4CA6-8E2D-3D848AAEA8B6.jpeg
 
Prachtig Albert , maar het rechtse plantje gaat zich snel over de bodem verspreiden .
 
Deze gaat nu ook aardig op de andere plek.

1E080E78-5ED4-45BF-9946-7C8A5F0D48B7.jpeg
 
De verhuizing heeft het bakje goed gedaan. Draait nu al weer een paar weken en nog geen alg te bekennen. Denk dat er toch teveel daglicht rechtstreeks het bakkie in kwam smorgens. Beetje gesnoeit en water ververst.

43976232-D533-4DFB-9F01-AE2DC1510CA2.jpeg
 
Nog een weekje en de garnaaltjes kunnen erin . :D
Moet ik ze eerst vinden die Citroentjes. Vrees dat ik er een dag autorijden tegen aan moet gooien als ik die wil.
 
C71E2CB2-714E-4A3C-99C0-6995886ED86F.jpeg
Wat snoeiwerk en een waterversing. Nog steeds geen garnalen gevonden.
 
Het groeit als kool John, zonder extra voeding eigenlijk.
 
Ik voeg hier in de nano met de Betta ook niks toe verder en dat gaat inderdaad prima met een kleine led erboven.
 

Terug
Bovenaan