Diervoordeel hengelo ov


Yilleke

Well-known member
Lid geworden
9 november 2014
Berichten
1,169
Locatie
Hengelo ov
Afgelopen week was ik bij diervoordeel Hengelo ov en toen wilde er iemand guppen kopen. De verkoopster zei dat de guppen niet verkocht werden en dat ze het kaartje net om wilde gaan draaien omdat er een ziekte in die bak zat. Toen ze weg was bekeek ik de guppen eens goed en ik zag er weinig aan. Ze zagen er goed gezond uit maar waren blijkbaar dus wel ziek. TOP vind ik dit. Menig winkelier zal toch verkopen in zo'n geval. Daar komt nog bij dat de prijzen daar naar verhouding aan de lage kant zijn. Wij halen daar ook ons kattenvoer wat �20,- scheelt op 10 kilo. Als ze iets niet hebben verwijzen ze probleemloos door naar de concurrent. Al met al een prettige winkel met een prima beleid.
 
Ook ik vind de winkel best leuk!
Hieronder mijn beoordeling:

Soort vissen: Eigenlijk alles wel

Bakken: Niet erg groot en best veel vissen per bak. Wel goed schoon en gefilterd. Meeste bakken hebben plantjes. Er staat ook 1 mega bak met goudvisjes. Dat is wel een leuke eye-catcher.

Plantjes: Bijna alles wel, mosbollen, kombosjes en tropische plantjes

Verzorging: Naar mijn inzien niet slecht, bakken worden vaak gecontroleerd en e.v.t. schoongemaakt.

Verkoop bakken: Ong. tot 80 L denk ik. Wel vrij duur allemaal. En veel "starterkits" met 20 l bakjes.

Voer:Alle merken wel.Ook Hikari heb ik er gezien.


Klantvriendelijkheid: Redelijk. De helft van het personeel is me iets te vlot.

Andere dieren: Redelijk. Grote hokken voor konijnen enz. Konijnen worden inge�nt. Ook hebben ze een grote bak met kleine schildpadjes, de prijs hiervoor is echter te laag, heb gelukkig al 2 mensen in mijn klas ervan kunnen weerhouden er 1 te kopen. Wordt namelijk verkeerde info wbt bakmaat en voer bij gegeven.

Algemene indruk: Best goed. Ik geef de winkel een 8
 
Als ik alle negatieve opmerkingen optel vind ik het nog best knap dat je de winkel een 8 geeft.

Al zal dit natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat een hoop gebaseerd is op eigen ervaring en beleving ;)
 

Terug
Bovenaan