Dilemma


H

Hokke92

Guest
Goedemiddag allen,

Sinds kort is ook bij mij de interesse ontstaan om een aquarium te houden. Nu zou ik in eerste instantie een aquarium willen met 4 kempvissen (1 mannetje, 3 vrouwtjes), een schooltje kleine visjes (Neon blauwoogje lijkt mij erg leuk) en wat bodemvisjes of vuurgarnaaltjes.

Nu het dilemma... Ik twijfel heel erg of ik hiervoor een aquarium van ±120L of van ±180L moet nemen. Het is voor in mijn slaapkamer, dus zou ik persoonlijk het liefste 120L willen, maar ik wil de visjes natuurlijk ook wel genoeg ruimte geven. Is er iemand die hier een mening over heeft?

Ook voor andere tips&tricks / op-en aanmerkingen sta ik open.

Alvast bedankt!

Groet,
Robin
 
Welkom Robin en in de sectie Labyrinthvissen zul je denk ik sneller een goed antwoord op je vraag krijgen.
 
Bedankt John! Ik vroeg me inderdaad al af of dit de juiste plaats was. Aangezien dit het ``Starters forum`` was, had ik het toch maar hier geplaatst. Heb het nu ook daar geplaatst :)
 
Welkom Robin.
 
Geen probleem hoor maar in de specifieke secties is de kans groter dat je een gericht antwoord krijgt;). Veel plezier op het forum.
 
Ik vind 80cm ook wat aan de kleine kant voor 4 Betta's. Ik zou 100cm doen, en dan 1m 2v.

Later, als het aquavirus jou goed te pakken krijgt, zul je spijt hebben dat je voor 80cm kiest ipv. 100cm :p
 
Welkom op Aquaforum Robin.
 

Terug
Bovenaan