Dimmer voor Aqualantis Easy Led Universal 2.0

Allen dank voor jullie tips over de led-dimmer! Ik heb de tip van Patrix opgevolgd en de dimmer van aliexpress besteld. Ik ben benieuwd!
 
En anders deze,
Aangezien je de kleuren toch niet apart kunt regelen is deze ook voldoende.
Beste Patrick, inmiddels heb ik de door jou genoemde Smart voor led aangeschaft en ook de voedingsplug splitter. Ik heb echter een vraag: ik hou een stekker van de voedingskabel over die ik niet kan aansluiten op de dimmer (zie foto's). Verder zou ik willen vragen mij nog een keer de link naar de handleiding te sturen. Bij voorbaat dank!
 

Bijlagen

  • IMG_20190907_222854.jpg
    IMG_20190907_222854.jpg
    15 KB · Weergaven: 88
  • IMG_20190907_222947.jpg
    IMG_20190907_222947.jpg
    26.2 KB · Weergaven: 77
  • IMG_20190907_223037.jpg
    IMG_20190907_223037.jpg
    23.8 KB · Weergaven: 95
Dag Hans,

Die splitsing aan de voedingskabel kan eraf toch? dan hou je één stekker over, die kan dan in de controller.
Maar op de manier zoals je het nu hebt kan ook, die rode stekker is niet nodig.

De instructie video staat boven je laatste bericht.

Hier nog een ander filmpje (met een afgrijselijk muziekje)
 
Laatst bewerkt:
Dag Hans,

Die splitsing aan de voedingskabel kan eraf toch? dan hou je één stekker over, die kan dan in de controller.
Maar op de manier zoals je het nu hebt kan ook, die rode stekker is niet nodig.

De instructie video staat boven je laatste bericht.

Hier nog een ander filmpje (met een afgrijselijk muziekje)

Bedankt! Ik ga er mee aan de slag!
 
Hallo Patrix, De controller doet het goed en is gemakkelijk te installeren. Toch nog een vraag: stand 8 heb ik op 0% lichtsterkte gezet want het is de nachtstand. Toch gaat de led-verlichting niet helemaal uit maar blijft zwak branden. Kan ik dat voorkomen?
 
Daar gaat Hans spijt van krijgen, ik heb dat ding ook gehad. Zeer beperkte mogelijkheden en onnodig duur.

Toch ga ik die ook binnenkort aanschaffen want ik ben ook erg onhandig met dit soort zaken en ben tevreden als ik het langzaam aan en uit kan laten gaan en dat moet met deze kunnen. Als ik alles lees over de TC 420 dan breekt het zweet me al uit.
 
Toch ga ik die ook binnenkort aanschaffen want ik ben ook erg onhandig met dit soort zaken en ben tevreden als ik het langzaam aan en uit kan laten gaan en dat moet met deze kunnen. Als ik alles lees over de TC 420 dan breekt het zweet me al uit.
Ja ik snap het wel. Ik wist ook niet waar ik aan begon en zonder de intensieve hulp van het forum was het niet gelukt. Dan denk ik, moet het John ook kunnen lukken.
Vind het zo jammer dat je die kans laat liggen.

Is er niemand die bij je in de buurt woont die het klusje voor je kan klaren? Denk dan aan een mede forummer.
 
Hallo Patrix, De controller doet het goed en is gemakkelijk te installeren. Toch nog een vraag: stand 8 heb ik op 0% lichtsterkte gezet want het is de nachtstand. Toch gaat de led-verlichting niet helemaal uit maar blijft zwak branden. Kan ik dat voorkomen?
Fijn dat ie goed werkt, maar jammer dat de Led's op de nachtstand iets blijven branden, misschien proberen om stap 6 of 7 in te stellen op 0% en dan kijken wat ie doet?
 
Ja ik snap het wel. Ik wist ook niet waar ik aan begon en zonder de intensieve hulp van het forum was het niet gelukt. Dan denk ik, moet het John ook kunnen lukken.
Vind het zo jammer dat je die kans laat liggen.

Is er niemand die bij je in de buurt woont die het klusje voor je kan klaren? Denk dan aan een mede forummer.

Nou al het extra vindt ik niet nodig en deze controller laat het op en afbouwen en is in sterkte in te stellen en dat is voor mij voldoende hoor. Meer gebruik ik toch niet en dan is die mogelijkheid overbodig voor mij;)
 
Toch ga ik die ook binnenkort aanschaffen want ik ben ook erg onhandig met dit soort zaken en ben tevreden als ik het langzaam aan en uit kan laten gaan en dat moet met deze kunnen. Als ik alles lees over de TC 420 dan breekt het zweet me al uit.

Blijkbaar is hier een consult noodzakelijk. Een bank met van die stalen pootjes is aanwezig en ik breng je dan even terug naar je vroege jeugd om te zien waar deze, altijd aanwezige en verregaande, onderschatting vandaan komt.
Een financiële is welkom maar niet nodzakelijk in dit geval...
dokter.png
56999450-winking-and-smiling-emoticon.jpg
 
Blijkbaar is hier een consult noodzakelijk. Een bank met van die stalen pootjes is aanwezig en ik breng je dan even terug naar je vroege jeugd om te zien waar deze, altijd aanwezige en verregaande, onderschatting vandaan komt.
Een financiële is welkom maar niet nodzakelijk in dit geval...
Bekijk bijlage 279587Bekijk bijlage 279588
Een financiële bijdrage....
 
Nou dokter Ben ik ben al blij als ik een gloeilamp heb verwisseld:p
 
Terug
Bovenaan