Discus Club Holland stopt - clubbladen gezocht


AquaInfo

Well-known member
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
2,228
Locatie
Zwaag
Website
aquainfo.nl
In de laatste algemene vergadering heeft het bestuur van Discus Club Holland besloten om de vereniging op te heffen. In overleg met DCH mag ik de clubbladen opnemen als archief op AquaInfo. Niet alle clubbladen zijn digitaal beschikbaar....wie heeft voor mij ontbrekende uitgaves die we kunnen plaatsen in het archief?

 
Ben er ook nog een tijdje lid van geweest en vindt het niet raar dat ze er mee stoppen.

Club was heel gesloten en het forum zwaar verouderd. De behulpzaamheid van de leden was ongeveer nul :)

Raar hé dat je dan geen nieuwe leden krijgt.
 
Mochten er leden de gevraagde uitgaves hebben dan is het denk ik handig om dat via de pb te kortsluiten met Aquainfo.
 
Ben er ook lid van geweest, maar heb na een jaar toch weer voor bedankt. Was het Lid zijn niet waard.
 
Ik heb nooit discusvissen gehouden, en verwacht ook niet dat ik er ooit zal gaan houden.
Maar ik vond het initiatief van een vereniging wel héél positief en heb er ook wel veel gelezen.
Jammer dat dit initiatief nu in schoonheid is gestorven.

Ik kan helaas niemand aan uitgaven helpen, maar wil wèl even benadrukken dat ik deze mislukking (hoewel, het heeft teveel moois opgeleverd om werkelijk van een mislukking te spreken!) echt betreur.
 
Destijds heb ik met Cor Visser en Marjolein Smallenburg in de redactie van DCH gezeten en schreven we artikelen. Helaas heb ik de digitale versies niet en de papieren versies heb ik met de verhuizing weggedaan.
 

Terug
Bovenaan