Doden kardinalen


Patrick1991

Member
Lid geworden
29 juli 2022
Berichten
22
Leeftijd
33
Heb nu sinds 3 weken een groepje van 17 Kardinalen in mijn 1meter bak zitten samen met potloodvisjes 15 dit ging een een dag of 9 goed nu zijn de potloodvisjes wat gegroeid en tonen ook hun geslacht wat beter en van de 15 zit ik rond de 10 mannen miss meer als die kleintje wat gegroeid zijn mooi om het dansje te zien wat ze doen maar niet als dit ten koste gaat van mijn ander visbestand die geen rust krijgt

Kan ik dit oplossen door meer vrouwtjes toe te voegen of moeten er mannen uit om wat rust te krijgen of kan ik de Kardinalen beter in een andere bak zetten ?
 
Waarom heet de titel "doden kardinalen", gaat het vooral over het gedrag van potloodvisjes en staat dit in het forumgedeelte over ziekten? 🧐
 
Waarom heet de titel "doden kardinalen", gaat het vooral over het gedrag van potloodvisjes en staat dit in het forumgedeelte over ziekten? 🧐
Het gaat vooral over het gedrag Omdat de problemen begonnen kort na dat ze dit gedrag vertoonde en ik dus denk dat het hier aan ligt

Ik vraag het in ziektes Omdat er nogal wat zijn waar bepaalde soorten wel last van krijgen en andere niet en vormen van stress lijkt mij ook in deze categorie te vallen
 

Terug
Bovenaan