Dat kan niet altijd, maar vaak heb je verschillende verzendopties, op dat kleine pijltje klikken (achter verzending) en dan klapt een menu openHoe kies je voor standard shipping?
Dat kan niet altijd, maar vaak heb je verschillende verzendopties, op dat kleine pijltje klikken (achter verzending) en dan klapt een menu openHoe kies je voor standard shipping?
Ik heb even verder gekeken, sommige laten je idd kiezen zodat het 1 augustus binnen komt.Dat kan niet altijd, maar vaak heb je verschillende verzendopties, op dat kleine pijltje klikken (achter verzending) en dan klapt een menu open
Is niet echt koper, maar messing (legering van koper en zink).Overigens is het wel slim om koper te gebruiken voor je aquarium? Het zal niet veel doen omdat je het natuurlijk af en toe gebruikt maar ik heb zelf liever plastic.
Ik denk niet dat hornbach zulke fittingen verkoopt? Ik kan ze iig niet vinden.hornbach voor paar euro meer. en heb je het morgen binnen of vandaag wanneer je er heen gaat!
Dan zou je deze manier op moeten gaan denken,Heb het het allemaal gelezen om het aquarium leeg en vol te laten lopen.
Maar is er ook een veiligheids systeem voor het vullen van het aquarium.
Stel je bent het aquarium aan het vullen.En de telefoon gaat bv...en je vergeet dat je het aquarium aan het vullen bent.Dan loopt het aquarium dus over.En is waarschijnlijk het huis te klein..haha
Is er niet ook een systeem dat het vullen stopt als het juiste nivo bereikt is in het aquarium?
Mvg ronald
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.