Wat is er nieuw

Doe ik het goed ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter vincent2408180
  • Startdatum Startdatum
Huh? naar mijn weten pleeg je dan een overtreding en dat betekend toch dat het niet mag?!
Staat zelfs een boete op van 65 euro,of hebben ze in Rotterdam andere regels? 😉

Neehoor, maar gewoon om aan te geven dat de gevolgen van je eigen acties toch echt door jezelf veroorzaakt worden. Lees het ook met een knipoog 😉

Ik snap je maar sommige mensen hebben soms een beetje hulp nodig omdat ze hun eigen acties zelf niet altijd overzien en dus ook niet altijd stilstaan bij de gevolgen.
Mistte de knipoog ff 😉

Ik wil niet te veel naar je knipogen John, voordat je waanidee�n krijgt 😀

Ik weet niet met wie van jullie ik te maken heb maar zowel Ivo als Mascha is mijn type niet hoor dus geen zorgen! 😀

Ik geloof dat ik het heb gedaan bij Tinus, maar sorry hoor!
Ik vind dat ik netjes ben gebleven, en ik ga dit topic steeds grappiger vinden, terwijl Vincent zijn visjes makkelijk in een 20 literbak houd, want dat kan toch , waar hebben we het over, groot gelijk, andere doen het ook.
Geloof je nu echt dat hij een groot aquarium gaat kopen Tinus? Iets zeggen is anders dan iets doen.
Als een TS niet inziet waarom iets NIET kan, gaat die ook echt geen 400 literbak kopen.
Maar de TS is gelukkig zo met zijn visjes, dus klaar ermee.
Ik vind je een beetje naief Tinus, om te denken dat deze TS serieus is, ik zelf geloof er niks van, en dat mag ik denken volgens mij , zonder dat ik bot ben 🙄

Tja waar maken we ons nog druk om eigenlijk 😉

Zolang het om het welzijn gaat van onschuldige dieren, denk ik dat er altijd mensen moeten blijven waarschuwen....

Prima, klaar. Geloof wat je wil, heeftniks met naief te maken.

Gelukkig zijn er wel die het snappen ;-)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan