Wat is er nieuw

Doorstart Malawibak van Dog(fotoalbum)

• Onderwerp starter Onderwerp starter dog
  • Startdatum Startdatum
D

dog

Guest
Hier is mijn eerste Malawi foto album, maar wegens overbevolking heb ik deze opgeheven en de vis is weer naar de LFS gegaan.

http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... Post198643

Toen ik mijn Malawibak leeg haalde bleken er na een dag nog twee jonkies te zijn achtergebleven.
Het was de bedoeling om er een Endler guppenbak van te maken.
Helaas bleken de mannen niet zo sterk als de vrouwen.
De 2 overgebleven malawi's groeiden lekker door en ik ben maar eens op zoek gegaan naar een mannetje.

a een paar weken stopte 1 van de vrouwtjes met eten, en dan weet je genoeg
Die heeft een bek vol met jong, dat houdt zij 3 weken vol en dan laat zij de jonkies los, en die mogen het dan verder zelf uitzoeken.
Na drie weken begon zij idd weer te eten en was het speuren naar de kleintjes.
Eerst 1 ontdekt, en dan zag ik er steeds meer, kom nu tot 7
Hier wat foto's

585848dog_0_82_003.jpg

927488dog_0_82_004.jpg

811781dog_0_82_006.jpg

597259dog_0_82_005.jpg

Gaaf man, ziet er leuk uit!

Ivm het overweldigend aantal reacties, nog een paar foto's

223912dog_0_82_011.jpg

949681dog_0_82_013.jpg

474132dog_0_82_014.jpg

Oke is niet helemaal een biotoop, of zelfs helemaal niet, maar deze weten echt niet hoe het er uitzag bij het taiwan reef. de dames zijn opgegroeid in deze bak, en het mannetje heb ik als bleek geel visje gekocht bij een kweker die hem over had, en hem niet kon verkopen omdat hij geen kleur had.

nou biotoop of niet, ik vind het prachtig, en gave vissen ook

Zal eens kijken of ik kan laten zien hoe snel het groeit

Leuk ingericht. Vind het met planten toch een stuk mooier dan een 'kale' bak.

ik ga helemaal met An mee; biotoop of niet, het zijn gave foto's. bak ziet er mooi uit

Leuke bak en mooie vissen!

Ben je niet weer bang voor overbevolking? Of heb je nu een adresje waar de jongen heen kunnen?

Deze hoekbak komt heel goed uit zo.
Zoals je de bak hebt opgebouwd en de stenen hebt gestapeld en een oorspronkelijke groep van 10 P. saulosi`s.
Zo vormt het een goed/mooi geheel. Mooie bak, mooie vissen.

Mooi hoor!! Mijn Saulosi mannen moeten nog blauw worden.... ben benieuwd wanneer dat gebeurt.

Zo als beloofd zou ik wat foto's plaatsen van de groei van de kleintjes.
Heb er inmiddels 8 geteld.

694312dog_0_82_001.jpg

568532dog_0_82_002.jpg

557284dog_0_82_003.jpg

Had net gevoerd, dus dat zijn die dwarrelende dingen

grappig die kleintjes! Heb nu ook een paar vissen met eitjes in de bek, hoop wel dat ze zelf de jongen een beetje opeten!?!

Echt een schitterende bak, ik heb je gemist hoor!
Je hebt het weer pico bello voor elkaar, mooie stenen, mooi opgebouwd zo, mooie vissen, toppie weer :thumbs:

ik dacht dat het sneeuwde, lol
leuk die kleintjes,

Goldie83 zei:
grappig die kleintjes! Heb nu ook een paar vissen met eitjes in de bek, hoop wel dat ze zelf de jongen een beetje opeten!?!

Tja ze hebben wel wat van konijnen als ze het naar hun zin hebben

Dank je wel Astrid ik jou ook hoor 😉

Zo nog even een paar foto's uit de bak

Op deze ben ik best wel trots, zal niet vaak lukken om ze allebei op de foto te krijgen

Vader en kind.

277392dog_0_82_004.jpg

723464dog_0_82_005.jpg

Ze groeien lekker door

ooh, mooie babytjes, de vader is alleen niet goed duidelijk 😉 malawi is wel mooi 😉

Ach, zo'n lief gezicht, echt leuk dat je eindelijk je mooie bak weer kan showen :smitten:

kaylee_D zei:
ooh, mooie babytjes, de vader is alleen niet goed duidelijk 😉 malawi is wel mooi 😉

Och, het gaat niet om papa in dit geval, en ik vind het wel een gave foto daar door

Zo zal weer ff een up date doen van de groei van mijn viskes

634121dog_0_82_004.jpg

Je kan via dat alg vlekje behoorlijk bepalen wat ze gegroeid zijn in vergelijk met de bovenste foto

277392dog_0_82_004.jpg

Zo zal jullie nog ff pesten met een foto

748398dog_0_82_001.jpg

Lekker ff spammen 😉

Mooie foto's wederom!

Het was alweer een tijdje geleden, dat ik mijn laatste foto plaatste van de jonkies in mijn bak

Schrik niet, het mannetje is er actief en de dames schijnen het wel te waarderen

Er zitten inmiddels 3 of 4 lichtingen jonkies in de bak
De eerste 6 hebben het allemaal overleefd, en hebben innmiddels wat (stief) broertjes en zusjes
Gelukkig eten beide vrouwen, dus hoef ik ff geen nieuwe visjes te verwachten.

666416dog_0_82_001.jpg

872151dog_0_82_002.jpg

156325dog_0_82_003.jpg

Dat zijn er nu aardig wat, erg mooi, als het later mag van m'n vriend neem ik ook een malawibak, en het liefste een zeebak en garnalenbakken en een gezelschapsbak en een zuid-amerika bak, het liefste het hele huis vol 😛

Joh,....als het van je vriend mag?????

Kan je niet beter gaan denken aan een andere vriend 😉 😉

Dat hoeft niet, denk wel dat hij het best zou willen, hij vind aquariums ook leuk dus 😛

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan