Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tweedehands zit, zeker bij Co2 apparatuur, altijd een risico aan @MandyND . Wanneer het niet lukt om de drukregelaar in orde te krijgen raadt ik je aan om een nieuwe te kopen.
Heb ik ook meegemaakt en de JBL bevalt me prima.
Verder mag de drop checker lichtgroen zijn en Amano garnalen XL zijn goede hulptroepen om algen kwijt te worden.
Ik werkte eerst ook zoals jullie maar ben inmiddels overgestapt op een Milwaukee pH controller voor de Co2 en dat werkt echt goed en een Plantedbox atomizer pro.
Tweedehands zit, zeker bij Co2 apparatuur, altijd een risico aan @MandyND . Wanneer het niet lukt om de drukregelaar in orde te krijgen raadt ik je aan om een nieuwe te kopen.
Ja ik ben me bewust van een miskoop tweedehands, maar eigenlijk nog nooit meegemaakt.
Helaas kon het onderdeel niet apart besteld worden, dus het is een nieuwe drukregelaar geworden. We gaan er de komende dagen mee spelen zodat we de dropchecker groen krijgen!