Wat is er nieuw

Drijfplant rode wortels

Jacob_

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2020
Leeftijd
41
Ik zag een tijdje terug in een aflevering van MD Fish Tanks drijfplantjes met rode wortels. Ik heb alleen niet genoteerd hoe ze heten om ze zelf te bestellen.
Kan iemand mij vertellen welk plantje dat is?

Phyllanthus fluitans red root. Ligt wel aan je bemesting hoe rood hij wordt maar das degene die md ook gebruikte bij z’n black water tank voor neons

Roodworteldrijfplant in het Nederlands.
Vooral de hoeveelheid licht bepaald de rode kleur volgens mij. Ik heb ze wel in een emmertje in de vensterbank gehad (voordat ze als koikarper voer weg gingen) en in de zon werden ze echt heel erg mooi rood 😊👍🏻

Hihi bedankt lizzard, ik zie dat ik bemesting heb geschreven ipv licht :rolleyess: Samen komen we een heel end
Aten de koi’s het als voer joh?

Roodworteldrijfplant in het Nederlands.
Vooral de hoeveelheid licht bepaald de rode kleur volgens mij. Ik heb ze wel in een emmertje in de vensterbank gehad (voordat ze als koikarper voer weg gingen) en in de zon werden ze echt heel erg mooi rood 😊👍🏻
Thanks, ik ga ze opzoeken en dan zien we wel hoe mooi rood ze worden.

Hihi bedankt lizzard, ik zie dat ik bemesting heb geschreven ipv licht :rolleyess: Samen komen we een heel end
Aten de koi’s het als voer joh?
Ja die eten alles wat drijft en erin past 😅 zelfs de amazone kikkerbeet ging er in 🤣

Wel fijn dat ze hun groente netjes opeten 🤣

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan