Droogkamer afdekken?


Retgals

Well-known member
Lid geworden
30 maart 2014
Berichten
305
Inmiddels ben ik druk bezig met de voorbereidingen aangezien mijn nieuwe bak naar verwachting deze maand nog bezorgd gaat worden. Ik krijg ook links en rechts een droogkamer in mijn bak en vraag me af hoe ik die het beste kan afdekken om te voorkomen dat condens van de deksel mijn meubel in gaat druppelen via de droogkamers. Ben benieuwd hoe anderen met een droogkamer dit hebben.
 
Niet, en ook geen last van condens in de droogkamer of in de kast.

Hoe dat kan? Nooit bij nagedacht..
 
Inmiddels ben ik druk bezig met de voorbereidingen aangezien mijn nieuwe bak naar verwachting deze maand nog bezorgd gaat worden. Ik krijg ook links en rechts een droogkamer in mijn bak en vraag me af hoe ik die het beste kan afdekken om te voorkomen dat condens van de deksel mijn meubel in gaat druppelen via de droogkamers. Ben benieuwd hoe anderen met een droogkamer dit hebben.
Dat gebeurd niet hoor
 
Dat gebeurd niet hoor
Goed om te horen maar wel bijzonder. Leo waarschuwde me hier wel voor namelijk, zeker omdat ik echt een grote droogkamer heb met een hoek uit de bak in plaats van alleen een of twee gaten.
 
Echt nergens last van..

Moet wel eerlijk bekennen dat ik m’n lichtkap ventileer vanwege m’n led-verlichting.
Er draaien 5 90mm fans op 30% om de lampen te koelen
 
Echt nergens last van..

Moet wel eerlijk bekennen dat ik m’n lichtkap ventileer vanwege m’n led-verlichting.
Er draaien 5 90mm fans op 30% om de lampen te koelen
Dank voor het meedenken. Ik heb Leo nog even gebeld en die gaf ook aan dat er ventilatie roosters in de deksels en achterkant zitten van de lichtkap waardoor het ook erg kan meevallen met condensatie. Dat is in lijn met jouw ervaring. Ik ga het dus even afwachten. Kan altijd nog wat verzinnen mocht het wel zo zijn.
 

Terug
Bovenaan