Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb het idee dat de lage temperatuur maakt dat het hele proces lang duurt. 🙂 Zowel de verspreiding van de stip als de filterbeestjes die de boel weer opeten. In een bak van 25+ gr zou het misschien al klaar zijn geweest. (Ofwel alles wat besmet raakte dood, ofwel alles genezen, zoiets. )
Sorry voor de late reactie. Was het forum wat uit het oog verloren.
Het vrouwtje heb ik enkele dagen later geëuthanaseerd, schubben stonden uit en heel dik - ik denk waterzucht. Enkele weken later stierf het mannetje plots zonder duidelijke symptomen en nog enkele weken later kreeg het andere vrouwtje een lelijke plek die steeds groter werd en niet genas (ik denk bacteriële infectie), heb ze nog in quarantaine gezet en proberen behandelen maar het werd enkel erger. Heb die dus ook moeten euthanaseren.
Heb dan besloten geen goerami's meer te kopen. De kwaliteit is - zoals ik te laat gelezen had - niet meer goed. Andere vissen zijn steeds heel gezond gebleven. Ik heb nu behalve mijn kardinaal tetra's nog roze en zwarte tetra's rondzwemmen. Ze doen het allemaal prima.