Wat is er nieuw

Een klein riviertje! van jdjfishh

• Onderwerp starter Onderwerp starter jdjfishh
  • Startdatum Startdatum
Ja ben ik nog niet over uit eigenlijk... denk dar ze ergens anders beter op hun plaats zijn...

Ben ik nog niet over uit... denk dat ze ergens anders wel beter op hun plek zijn

Kogel is door het aquarium....

Meet mister bubbles

20170912_194345.jpg

Prachtige, mysterieuze Betta! Zou het niet slecht doen in een zombievissenfilm, het is net gerafelde kleding 😉

Dankje! Super gaaf diertje gewoon in een dierenwinkel gevonden in een veelste klein bakkie helaas. .. hoop dat ie het nu meer naar zn zin heeft

In die kleur zie je ze niet vaak! Mag ik vragen wat je voor die prachtige vis hebt betaald? Hier zijn de beetje mooie vissen vaak al rond de €20,-

Ik vind het eeuwig zonde van je schitterende hillstream maar ik moet zeggen dat ik de huidige inrichting ook prachtig vind! Je hebt er duidelijk gevoel voor. Het komt opnieuw zeer natuurlijk over. De vijfstreepbarbeeltjes passen prachtig in het geheel.

De Stiphodons wil ik ook wel opvangen in mijn meterbak 😉.

Ik was eerst Lars! 😉

Echt een hele mooie Betta idd,misschien wel de mooiste die ik ooit gezien heb jdjfishh!! 😀

Ja super gave betta hé! ?

@lars.

Moet zeggen dat ik de hillstream niet echt mis.... de huidige inrichting is veel boeiender om naar te kijken naar mijn mening 🙂 🙂

Seabait je haalt me de woorden uit de mond maar zou dit goed gaan 2 vrouwtjes erbij zetten...

Ik zou haast denken dat er meer dan voldoende schuilmogelijkheden zijn?

Gaat tot nu toe allemaal erg vreedzaam hij showt alleen als de vrouwtjes in de buurt komen... hij gaat er niet agressief achteraan in iedergeval 🙂

Hahaha seabait ... ik ben dinsdag vrij omdat ik de rest 12-15 uur maak weet er alles van haha werkse morgen!

Dankje blackmoor super blij mee!

Bij een hobby kweker vandaan die had ze meegenomen uit Duitsland.

Gaat echt boven verwachting mannetje laat ze echt mooi met rust... alleen als hij toevallig 1 tegen komt flared hij naar ze meer niet... dus ben heel blij ( zijn zo mooi die vrouwtjes!)

De betta vrouwtjes hebben niet tot nauwlijks last van de man...

Het witte vrouwtje haar schubben kleuren ondertussen prachtig!

20170926_202712.jpg

20170926_202212.jpg

En wederom een totaaltje planten gaan super... en wat kleine takjes toegevoegd

20170926_202132.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan