Wat is er nieuw

Een vraag over zuurstofplantje

O

Ot en

Guest
Hallo

Kan iemand mij vertellen
Moet er per se een zuurstof plantje erin de aquarium
Want mijn aquarium water word vies /groene van.

je hebt zover ik weet sluierstaarten. dat zijn flinke vervuilers. Hoevaak en hoevvel ververs je en kun je een foto posten??
Als je veel afvalstoffen in je water hebt dan kun je algenbloei krijgen namelijk. De algen gaan dan de stoffen opruimen zeg maar.
Dus nog meer planten is wel een pre zou ik zeggen. Je water wordt niet van een snelgroeier of zuurstofplant groen in ieder geval.

jessicapilon zei:
je hebt zover ik weet sluierstaarten. dat zijn flinke vervuilers. Hoevaak en hoevvel ververs je en kun je een foto posten??
Als je veel afvalstoffen in je water hebt dan kun je algenbloei krijgen namelijk. De algen gaan dan de stoffen opruimen zeg maar.
Dus nog meer planten is wel een pre zou ik zeggen. Je water wordt niet van een snelgroeier of zuurstofplant groen in ieder geval.

Hoe plaats je hier een foto
Kan iemand zeggen

Op dit moment is er een storing erop de upload de foto's komt nog erop
Houd jullie te goed

Ververs je ook wel je water? 50 % .

En heb je al een groter filter? voor een 1 m. bak?

Ja dat filter is ook veel te klein herinner ik me en dan kun je problemen mee krijgen.

jessicapilon zei:
Ja dat filter is ook veel te klein herinner ik me en dan kun je problemen mee krijgen.

De filter is voor begin en later grote filter want ik leef ook op een klein inkomen en ik ben begonnen voor de eerste keer met vissen en ik leer stap voor stap
Moet jullie ook begrijpen en begrip hebben voor mij

:S

Daar heb ik ook alle begrip voor hoor, maar het probleem is wel dat je bak daar geen rekening mee zal houden.
De belasting is ook nu behoorlijk schat ik zo in en dan is er eigenlijk een ander filter nodig. De capaciteit van dit filter is denk ik niet groot genoeg als ik je probleem zo bekijk.
Totdat je een grotere kan aanschaffen zou ik dus wat extra verversen om zo afvalstoffen af te voeren.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan