Wellicht een wat groter beeld maar ik zit niet zo in die materie hoor.
Momenteel jongen gekregen. Moeder bevind zich veel in de kokosnoten bij de jongeren en de vader beschermt de omgeving.Heb je bij de kersenbuiken weleens jongen gehad en hoe gedragen ze zich dan?
Worden er vanzelf minder 🙄Benieuwd hoe het gedrag zal zijn als ze uitzwemmen tov de andere bewoners.
Medebewoners bedoel je dusWorden er vanzelf minder
Ben benieuwd, afgelopen jaar veel commentaar op mijn vissen combi s gehad. Tot nu toe geen doden of gekke dingen, zonder reden, wel met reden;Worden er vanzelf minder 🙄
Aparte combinatie van vissen zo en dan ook nog kweken met kersenbuikjes in deze combi, hopelijk krijg je door de stress situatie geen last van stip of slachtoffers al kan ik met dat met kersenbuikjes niet voorstellen dat dat niet gaat gebeuren.
Fingers crossed! 🤪
Zo denk ik ook over veel buren of collega s 😂Geen bak is gelijk Thijs en soms lukt wel wat bij de ander niet lukt.
Maar in de regel staan die Kersenbuiken wel bekend als niet al te aardige bewoners.
Oeps, ik hoop dat die hier niet meelezenZo denk ik ook over veel buren of collega s 😂
!Mijn mannelijk kersenbuik, kijkt nu verder dan zijn territorium en wordt een beetje een etter. Is het handig om deze tijdelijk in een andere bak te plaatsen? Ervaringen? Of is dit niet bevordelijk? Het vrouwtje kan ook verdedigen toch? Ik heb geen vissen sterker dan de vrouw
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.