Eheim 1200 xlt geeft gekke temperatuur meldingen


MaartjeJasper

New member
Lid geworden
21 september 2017
Berichten
4
Leeftijd
47
Mijn temperatuur indicator van de eheim 1200xlt doet heel raar. Is hier nog een oplossing voor of is het einde filter??!
 

Bijlagen

  • 73844607483__6E813DBB-89A6-474A-8625-F794163F9A3B.MOV
    1.5 MB
Ik ken de filter niet maar kun je die niet zonder de verwarming gebruiken en dan met een losse staaf in de bak werken? Ik neem aan dat er geen garantie meer opzit.
 
Mijn temperatuur indicator van de eheim 1200xlt doet heel raar. Is hier nog een oplossing voor of is het einde filter??!
Heb je al op alle knoppen gedrukt, er zijn er ook regelaars die alleen maar dmv op + te drukken weer minder verwarmen. Dan gaat het vervolgens weer van 34 naar 17 graden.
 
Ik ken de filter niet maar kun je die niet zonder de verwarming gebruiken en dan met een losse staaf in de bak werken? Ik neem aan dat er geen garantie meer opzit.
Nee dat gaat niet want er is maar een stekker.
 
Heb je al op alle knoppen gedrukt, er zijn er ook regelaars die alleen maar dmv op + te drukken weer minder verwarmen. Dan gaat het vervolgens weer van 34 naar 17 graden.
Ik kan drukken op de knoppen maar hij reageert nergens op maar kan ook nergens vinden wat de foutmeldingen betekenen.
 
En de stekker uit het stopcontact halen, een paar minuten wachten en er weer insteken?
 
Is er niet toevallig water ingekomen waardoor hij zo vreemd reageert?
 
Waag er eens een mailtje aan naar eheim zelf …..
 
Tja leuk al die techniek maar ja nu zie je wat er kan gebeuren en daarom heb ik liever een losse staaf in de bak. Ik hoop dat het is op te lossen.
 

Terug
Bovenaan