M
Mondeo
Guest
Oke,maar een ander te kakken zetten kan wel.
Geloof me ervaring is relatief,je kunt iets wel 30 jaar verkeerd doen.
Geloof me ervaring is relatief,je kunt iets wel 30 jaar verkeerd doen.
Wharfedale zei:Ik blijf er bij dat het perfect kan.
Het antwoord op die mail is een standaard antwoord.
Heb het zelf lang genoeg gedaan. Ook anderen hebben positief geantwoord.
De mail van eheim zegt enkel dat ze niet ontworpen zijn voor vijvers. Klinkt ook vrij logisch gezien de bouw van zo'n potfilter.
Maar de pompkop is wel degelijk 100% waterdicht. Dat wordt trouwens ook niet ontkend in de mail.
Vindt het raar dat er zoveel ongeloof blijft terwijl er voldoende mensen hier aantonen dat er voldoende ervaring mee is.
Misschien staan er nog niet genoeg posts van me hier waardoor ik niet serieus fenomeen wordt?
Het is niet omdat iemand nieuw is op een forum dat ik nieuw ben in de aquaristiek.
Ik had al een aquarium toen de meesten hier nog in hun broek deden.
Iets stellen is iets anders als iets aantonen...Wharfedale zei:Vind het raar dat er zoveel ongeloof blijft terwijl er voldoende mensen hier aantonen dat er voldoende ervaring mee is.
Ik kijk nooit in het voorstel topic dus bij deze)
Ohhhh hij zal toch niet........Suuzzz zei:Ik vind de topic starter overigens verdacht stil..

"Horen" is iets anders als dat het ook daadwerkelijk zo is.Wharfedale zei:Het gaat over productkennis. En vertegenwoordigers horen er daarvan een hele boel te hebben.
peterdenhaag53 zei:Succes verder met dit gehakketak.Voor mij is het nu wel duidelijk.
lucas1711 zei:Zelfs als een of meerdere personen dit met succes geprobeerd hebben zou het best kunnen dat Eheim morgen beslist het harsen van het motorgedeelte minder secuur uit te voerenen of zelfs achterwege te laten om kosten te besparen. Ze hoeven dit helemaal niet te vermelden in hun specificaties (want het filter is gemaakt als buitenfilter) en de eerstvolgende die zo iets probeert krijgt ongevraagd een nieuw kapsel ....
lucas1711 zei:Zelfs als een of meerdere personen dit met succes geprobeerd hebben zou het best kunnen dat Eheim morgen beslist het harsen van het motorgedeelte minder secuur uit te voerenen of zelfs achterwege te laten om kosten te besparen. Ze hoeven dit helemaal niet te vermelden in hun specificaties (want het filter is gemaakt als buitenfilter) en de eerstvolgende die zo iets probeert krijgt ongevraagd een nieuw kapsel ....
logish,dat hij niet naast of in een POND. kan.peterdenhaag53 zei:Als de fabrikant dit antwoord geeft en als de handleiding duidelijk aangeeft hoe je de classics dient te plaatsen dan is het op een andere manier gebruiken geheel de verantwoordelijkheid voor die gebruiker. Maar zou ik het nooit op een forum adviseren.
Wharfedale zei:Ja, kan perfect. Het pomphuis is 100% afgeschermd met een hars.
Bertus zei:lucas1711 zei:Zelfs als een of meerdere personen dit met succes geprobeerd hebben zou het best kunnen dat Eheim morgen beslist het harsen van het motorgedeelte minder secuur uit te voerenen of zelfs achterwege te laten om kosten te besparen. Ze hoeven dit helemaal niet te vermelden in hun specificaties (want het filter is gemaakt als buitenfilter) en de eerstvolgende die zo iets probeert krijgt ongevraagd een nieuw kapsel ....
Rare uitspraak, Lucas. Als of Eheim dat risico zou nemen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.